کد خبر: ۱۴۵۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۱ - ۲۶ فروردين ۱۴۰۰
رئیس اتحادیه پخش موادغذایی و بهداشتی شیراز؛

کمبودی در توزیع عموم کالاهای مواد غذایی نداریم/ موجودی انبارهای استان مطلوب است

عبدالله رزاق‌منش گفت: اگر به قفسه فروشگاه‌های سطح شهر هم مراجعه کنید در سبدهای غذایی؛ بهداشتی؛ سلولزی، حبوبات، خشکبار و... که سرجمع بیش از ۸ هزار قلم کالا است موجودی و تنوع کالا دیده می‌شود و نگرانی از بابت تامین نیست.
به گزارش سرویس اقتصادی شیرازه، عبدالله رزاق‌منش رئیس اتحادیه پخش موادغذایی و بهداشتی شیراز در گفتگو با خبرنگار این رسانه درخصوص مشکل کمبود کالا در فروشگاه‌ها به دلیل ماه مبارک رمضان گفت: در موضوع عموم کالاها که توسط توزیع کنندگان موادغذایی تامین و توزیع می گردد هیچ کمبودی نداریم و اگر به قفسه فروشگاه‌های سطح شهر هم مراجعه کنید در سبدهای غذایی؛ بهداشتی؛ سلولزی، حبوبات، خشکبار و... که سرجمع بیش از ۸ هزار قلم کالا است موجودی و تنوع کالا دیده می‌شود و نگرانی از بابت تامین نیست.

وی با اشاره به توزیع و تامین روغن گفت: تامین روغن توسط شبکه دولتی انجام می‌شود و طبق سهمیه ایی که ستاد تنظیم بازار کشور به استان‌ها اختصاص می‌دهد توسط عوامل در سطح فروشگاه‌های سطح شهر توزیع می گردد لذا با تلاش سازمان صمت فارس و ستاد تنظیم بازار استان چندین مرحله سهمیه مازاد جذب و توزیع شده است و سهمیه صنف و صنعت هم که مربوط به تولیدی‌های استان و صنوف تولیدی است بصورت حلب در حال توزیع می‌باشد.

به گفته رئیس اتحادیه پخش موادغذایی و بهداشتی شیراز، برنج نزدیک به یکسال است با توجه به حذف ارز ۴۲۰۰ قیمتش ثابت مانده و انواع برنج هند و پاکستان از هرکیلو ۱۸۵۰۰ تا ۲۳۰۰۰ هزارتومان با توجه به نوع برند در عمده فروشی‌ها عرضه می‌گردد.

رزاق منش تصریح کرد: هر کیلو برنج تایلندی عمده ۱۱ هزارتومان و خرده فروشی ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان است لذا موجودی انبارهای استان در خصوص برنج مطلوب است، از جهت تامین حبوبات مشکلی وجود ندارد و موجودی انبارها کافی است. 

انتهای پیام/ح/ر
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان