کد خبر: ۱۴۶۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۱ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰

واکسیناسیون کرونا براساس سند ملی انجام می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد: اجرای طرح واکسیناسیون علیه بیماری کرونا در استان فارس، منطبق بر سند ملی و اولویت‌های تعیین شده از سوی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا انجام می‌شود.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در سیصد و بیست و دومین نشست ستاد مدیریت کرونا دانشگاه، گفت: واکسیناسیون کرونا در دانشگاه علوم پزشکی شیراز و واحد‌های زیرمجموعه دانشگاه، تنها بر اساس سند ملی واکسیناسیون انجام می‌شود و برای هیچ نهاد، سازمان یا ارگانی واکسیناسیون جداگانه و خارج از اولویت‌های اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا، صوت نمی‌گیرد.

مهرزاد لطفی با اشاره به تشکیل کمیته واکسیناسیون دانشگاه، اضافه کرد: نشست‌های این کمیته بر اساس برنامه‌های ستاد دانشگاهی مدیریت کرونا برگزار و مسایل مختلف مرتبط با واکسیناسیون کرونا در این کمیته بررسی و ارزیابی می‌شود.

وی تاکید کرد: تمام شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز موظف هستند بر اساس برنامه ریزی‌ها و اولویت‌های مشخص شده از سوی ستاد ملی کرونا اقدام کنند و خارج از این برنامه‌ها هیچ اقدامی انجام نشود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اشاره به روند کاهشی موارد ابتلا به کرونا در فارس افزود: با توجه به آغاز مجدد برگزاری مراسم‌های عروسی، با خطر افزایش دوباره موارد ابتلا به بیماری مواجه هستیم؛ مردم نیز با مشاهده علائم بیماری به مراکز منتخب کووید۱۹ مراجعه و برای انجام تست کرونا اقدام کنند تا ضمن شناسایی موارد مثبت احتمالی به ویژه در شهرستان ها، از انتقال بیشتر این ویروس جلوگیری شود.

لطفی، تعامل و همکاری بیشتر از سوی سازمان‌ها و نهاد‌ها با دانشگاه برای مقابله با کرونا امری لازم دانست.

انتهای پیام/ع/ر

برچسب ها: واکسن ، شیرازه ، کرونا
نظرات بینندگان