کد خبر: ۱۴۷۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۰ - ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
بسته ویژه حوادث«شیرازه»:

کشف ۴۴ خودرو احتکار شده در حیاط منزل تا سقوط از بلندی که منجر به مرگ شد

مهم‌ترین اخبار حوادث روز استان فارس را می‌توانید در بسته ویژه حوادث «شیرازه» مشاهده کنید.
به گزارش سرویس حوادث شیرازه، مهم‌ترین اخبار حوادث روز استان فارس را می‌توانید در بسته ویژه حوادث شیرازه مشاهده کنید.


توقيف پژو و كشف 306 كيلو ترياك

فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان داراب و يگان تكاوري، 306 کیلو تریاک کشف شد.

سردار رهام‌بخش حبیبی، در این خصوص اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان داراب با همکاری مأموران یگان تکاوری استان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی منتهي به این شهرستان، به يك سواري پژو 405 مظنون و دستور ايست صادر كه راننده با بي توجهي اقدام به فرار كرد.

وي ادامه داد: پس از طي مسافتي تعقيب و گريز و با توجه به تاريكي هوا و پوشش گياهي منطقه راننده با به جا گذاشتن خودرو متواري شد.

فرمانده انتظامی استان با بيان اينكه در بازرسي از آن خودرو  306 کیلو تریاک كشف شد، گفت: تلاش براي دستگيري قاچاقچي متواري ادامه دارد.

سردار حبيبي خاطر نشان كرد: مبارزه بی امان با قاچاقچيان مواد مخدر به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی استان فارس قرار دارد.

در حياط منزل مسكوني 44 دستگاه خودرو احتكار كشف شد

جانشين فرمانده انتظامي استان گفت: كارآگاهان پليس آگاهي لارستان موفق شدند 44 دستگاه انواع خودرو احتكار به ارزش 150 ميليارد ريال از یک منزل مسكوني كشف كنند.

سردار يوسف ملك‌زاده، بيان كرد: مأموران اداره مبارزه با جرايم اقتصادي پليس آگاهي لارستان از اخباري مبني بر نگهداري و احتكار خودرو در حياط يك منزل مسكوني واقع در يكي از محله‌هاي اين شهرستان مطلع و موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند.

وی افزود: بلافاصله ماموران با هماهنگي مقام قضائي به محل مورد نظر اعزام و در بازرسي از آن مكان موفق شدند 16 دستگاه پژو پارس، 10 دستگاه پژو 405، 6 دستگاه  دنا، 4 دستگاه پژو 207، 3 دستگاه وانت نيسان و 5 دستگاه ساينا، هايما، سمند، جك و تيبا كه فاقد مدارك ورودي و خروجي و احتكار شده بود كشف كنند.

جانشين فرمانده انتظامی استان فارس با بيان اينكه ارزش اين محموله احتكار شده برابر نظر كارشناسان، 150 ميليارد ريال برآورد شده است، تصريح كرد: در اين خصوص 2 نفر مالك خودروها به مراجع قضائي معرفي شدند.

سردار ملك‌زاده تصريح كرد: پيشگيري از جرایم نيازمند عزم همگاني است و از شهروندان درخواست مي‌شود هرگونه موارد مشكوك را از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اطلاع دهند.


برخورد قاطع پلیس کازرون با خرده فروشان در اجرای طرح پاکسازي مناطق آلوده

فرمانده انتظامی کازرون از تشديد اجراي طرح برخورد با خرده فروشان و توزيع كنندگان مواد مخدر در اين شهرستان خبر داد.

 اسماعیل زراعتیان، در تشریح این خبر اظهار داشت: طرح پاکسازي مناطق آلوده به منظور ضربه زدن به خرده فروشان مواد مخدر  و ارتقاء امنيت اجتماعي در سطح شهرستان در یک ماه گذشته به مرحله اجرا درآمد.

وي افزود: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر پس از شناسايي محل اختفاء فروشندگان و پس از هماهنگي با مقام قضائي طي چند عمليات ضربتی 66 خرده فروش مواد مخدر را در مخفيگاهشان دستگير کردند.

فرمانده انتظامی کازرون تصریح کرد: ماموران انتظامی در بازرسي از محل اختفاء متهمان 58  کيلو و 700 گرم انواع مواد مخدر سنتي و صنعتي همراه با آلات و ادوات استعمال مواد مخدر را کشف كردند.

 زراعتيان با بیان اینکه متهمان پس از تشکيل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تهيه، توزيع و فروش مواد مخدر در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند تا در کمترين زمان نسبت به شناسايي جرم و دستگيري مجرمان اقدام شود.

سقوط از بلندي منجر به مرگ شد
 
فرمانده انتظامي نورآباد گفت: مردي 33 ساله حين باز كردن داربست در يك ساختمان نيمه كاره به پائين سقوط و فوت كرد.

 محمد نيكبخت ، بيان كرد: در پي اعلام مركز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر سقوط فردي در يك واحد ساختماني در يكي از محله‌هاي اين شهرستان، بلافاصله ماموران به همراه ديگر نيروهاي امدادي براي بررسي موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وي تصريح كرد: ماموران در بررسي‌هاي مطلع شدند شخصي در يك واحد ساختماني نيمه كاره مشغول باز كردن داربست بوده كه به دليل نامعلوم به پايين سقوط و فوت كرده است.

فرمانده انتظامي نورآبادبا ابراز تاسف از اين حادثه، از تعميركاران، كارفرمايان و مالكان خواست نكات ايمني در كار را رعايت كنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشيم.

كشف بيش از 37 كيلو ترياك در داراب

فرمانده انتظامی داراب گفت: با تلاش مأموران انتظامی اين شهرستان  37 كيلو و 700 گرم ترياك کشف شد.

 عليرضا نوشاد،اظهار داشت: مأموران انتظامي ايست و بازرسي قلاتويه داراب هنگام کنترل خودروهاي عبوري به یک سواري تيبا مشکوک و دستور ایست را صادر كردند.

وي با بيان اينكه راننده پس از طي مسافتي تعقيب و گريز 4 بسته حامل مواد مخدر از خودرو به بيرون پرتاب و با توجه به كوهستاني بودن منطقه و تاركي هوا متواري شد، گفت: در پاكسازي از محل تردد 37 كيلو و 700 گرم ترياك کشف شد.  
 
فرمانده انتظامی داراب با اشاره به اینکه تلاش براي دستگيري قاچاقچي متواري ادامه دارد، تصريح كرد: مبارزه بي امان با مواد مخدر از اولويت‌هاي اين فرماندهي به شمار مي‌رود.

 انتهای پیام/س
نظرات بینندگان