کد خبر: ۱۴۷۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۰ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
فعال سیاسی درگفتگو با «شیرازه» مطرح کرد:

مردم در انتخابات ۱۴۰۰ باز هم به معاندین انقلاب«نه» گفتند/ استراتژی جایگزین کردن حکومت سکولار در ایران از جمله راهبردهای فتنه گران و لیبرال‌های غربگرا

سردار سجادیان گفت: اعلام حاکمیت دوگانه و استراتژی جایگزین کردن حکومت سکولار در کشور از جمله راهبردهای فتنه گران و لیبرالهای غربگرا بوده تا بتوانند با فریب افکار عمومی به اهداف سیاسی خود برسند.
سیروس سجادیان فرمانده اسبق نیروی انتظامی استان فارس و فعال سیاسی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار «پایگاه تحلیلی خبری شیرازه» به تحلیل انتخابات ریاست جمهوری 1400 و نه گفتن بزرگ مردم ایران به همه ظرفیت‌ها و چهره‌ها و احزاب بانی وضع موجود پرداخت و گفت: این بار همه معاندین انقلاب اسلامی  برای نه گفتن به آرمان های انقلاب آمدند غافل از اینکه مردم در انتخابات 1400 به آنان نه گفتند.

مردم در انتخابات  ۱۴۰۰ باز هم به معاندین انقلاب«نه» گفتند/ استراتژی جایگزین کردن حکومت سکولار در ایران از جمله راهبردهای فتنه گران و لیبرالهای غربگرا

وی با بیان اینکه از سال‌ها پیش و خاصه از فتنه 88 تاکنون ماهیت تجدید نظرخواهان لیبرال و معاندین برای مردم مشخص شده است، اظهار کرد: اعلام حاکمیت دوگانه و استراتژی جایگزین کردن حکومت سکولار در کشور از جمله راهبردهای فتنه گران و لیبرال‌های غربگرا بوده تا بتوانند با فریب افکار عمومی به اهداف سیاسی خود برسند.

این کنشگر سیاسی ادامه داد: مخالفان آرمان های امامین انقلاب با ایجاد نارضایتی مردم نسبت به انقلاب اسلامی درصدد براندازی نظام بودند و هستند.

سردار سجادیان همچنین با اشاره به شکست زنجیره عملیات روانی دشمن برای فریب افکار عمومی و تحمیل تفکر وابستگی، تصریح کرد: بدلیل افول سیاسی جبهه اصلاحات از سال 88 به بعد و نداشتن جایگاهی در افکار عمومی با حمایت از دولت روحانی توانستند مجددا تنفس سیاسی داشته باشند.



وی افزود: این جبهه با فریب افکار عمومی، شخص آقای روحانی را بر کرسی ریاست جمهوری نشاندند لکن دولت دست نشانده اصلاح طلبان با عملکرد بسیار ضعیفی که در 8 سال گذشته داشت نتوانستند به اهداف خود برسند.

مردم در انتخابات  ۱۴۰۰ باز هم به معاندین انقلاب«نه» گفتند/ استراتژی جایگزین کردن حکومت سکولار در ایران از جمله راهبردهای فتنه گران و لیبرالهای غربگرا

این فعال سیاسی اظهار کرد: بصیرت، آگاهی و حُسن وطن پرستی مردم با حضور فعالانه در انتخابات  28 خرداد 1400 توانست عملیات روانی دشمن را که با همنوایی احزاب، گروه‌ها و افراد مخالف، معاند و منحرف در کشور همراه بود را شکست دهد.


فرمانده اسبق نیروی انتظامی استان فارس ادامه داد: غربگرایانی که حیات سیاسی خود را وابستگی کشور به امپریالیسم آمریکا و استعمارگر انگلیس می‌دانند در 8سال گذشته تمام سعی و تلاش خود را بکار بردند که به مردم القا کنند که بدون وابستگی به آمریکا و کدخدا نمی توانیم ادامه حیات داشته باشیم، غافل از اینکه مردم کشورمان سال‌های متمادی است که به وابستگی به استمارگران اروپایی و آمریکایی نه گفته اند.

وی تصریح کرد: احزاب افراطی چپ و راست با انحراف از اهداف انقلاب اسلامی و آرمان های امامین انقلاب افول سیاسی خود را به عینه در انتخابات 1400 مشاهده کردند.

این کنشگر سیاسی با تاکید بر اینکه بد اخلاقی جناح های سیاسی در کشور نسبت به قانون اساسی و وحشت آنان از روی کار آمدن دولت انقلابی، سبب به انزوا رسیدن آنها در افکار عمومی گردید، گفت: حضور 50 درصدی مردم در پای صندوق های رای نشان داد که ملت در صحنه هستند و شرایط را برای حاکمیت غربگرایان و سکولاریسم ها ناامن خواهد کرد.

انتهای پیام/س/ر
نظرات بینندگان