کد خبر: ۱۴۸۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۰ - ۲۹ تير ۱۴۰۰

ارزیابی خدمات پایگاه های واکسیناسیون کرونا در شیراز از سوی ناظر ویژه وزارت بهداشت

مدیر کل دفتر بیماری های غیرواگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ناظر ویژه وزارت بهداشت در امور واکسیناسیون، از پایگاه واکسیناسیون خودرویی بوستان کوهستانی دراک و پایگاه واکسیناسیون واقع در سالن شهید نصیری، بازدید کرد.

به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، افشین استوار، مدیر کل دفتر بیماری های غیرواگیر وزارت بهداشت تزریق واکسن در مراکز واکسیناسیون در شیراز را مطلوب ارزیابی و بر افزایش سرعت واکسیناسیون و ایجاد مراکز بیشتر در نقاط مختلف شهرستان شیراز، تاکید کرد.


وی با قدردانی از تلاش تمام کارکنان بهداشتی در افزایش پوشش واکسیناسیون گروه های سنی هدف، افزود: نظارت ویژه بر زنجیره سرما و نگهداری واکسن در شرایط استاندارد، از الزاماتی است که باید در اجرای برنامه واکسیناسیون کرونا توجه شود.

بیشتر بخوانید:


مدیر کل دفتر بیماری های غیرواگیر وزارت بهداشت، در این بازدیدها تمام مراحل احراز هویت، ثبت و واکسیناسیون گروه های هدف و همچنین محل نگهداری واکسن و شرایط زنجیره سرما در مراکز واکسیناسیون را بررسی کرد.

رییس مرکز بهداشت شهدای انقلاب نیز با ارائه گزارشی از روند واکسیناسیون گفت: چهار مرکز تجمعی شامل سالن هلال احمر، سالن شهید نصیری، سالن ثامن الحجج(ع) و سالن ملاصدرا و همچنین دو پایگاه خودرویی در ورزشگاه پارس میانرود و بوستان کوهستانی دراک، در دو نوبت صبح و عصر کار واکسیناسیون کرونا به مراجعان را بر عهده دارند.

حمیدرضا قاسم پور افزود: در حال حاضر واکسیناسیون افراد بالای ۶۰ سال در صورت ثبت در سامانه  salamat.gov.ir  در حال انجام است و در هفته های آینده فراخوان دیگر گروه های سنی هدف، انجام می شود.

در این بازدیدها، عبدالرسول همتی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «عبدالحسین فرح بخش» مشاور معاون بهداشت و دکتر «محمدجواد لولیا» مدیر شبکه و ارتقای سلامت دانشگاه نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/ع
نظرات بینندگان