کد خبر: ۱۵۰۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۵ - ۱۴ مهر ۱۴۰۰
کرونا همچنان در فسا جولان می‌دهد:

۵ هم استانی دیگر در فسا جان باختند

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: کرونا در ۴۸ساعت گذشته در شهرستان فسا جان پنج نفر دیگر از مبتلایان را گرفت.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، صادق مهدوی‌نیا، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا با بیان اینکه کرونا در ۴۸ساعت گذشته در شهرستان فسا جان پنج نفر دیگر از مبتلایان را گرفت، گفت: همچنین در مدت مذکور ۱۳۸ بیمار جدید مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در این شهرستان شناسایی شدند.

وی در این خصوص بیان کرد: فوتی‌های ۴۸ ساعت گذشته در فسا، دو نفر آقای ۵۲ و ۷۰ ساله (بدون بیماری زمینه‌ای و واکسن نزده)، آقای ۶۷ ساله و بانوی ۸۸ ساله (با بیماری زمینه‌ای و واکسن زده) و خانم ۷۷ ساله (با بیماری زمینه‌ای و واکسن نزده) بودند.

به گفته مهدوی نیا، در روز‌های اخیر میزان مراجعات به درمانگاه کرونا و همچنین میزان موارد بستری در اثر ابتلا به کرونا در این شهرستان افزایش داشته است.

وی در ادامه اضافه کرد: با توجه به افزایش ذخیره و سهمیه دریافتی واکسن، از همشهریان گرامی بالای ۱۲ سال دعوت می‌شود، قبل از شروع فصل سرما و شیوع موج‌های جدید بیماری و جهش‌های جدید ویروس با مراجعه به مراکز واکسیناسیون، بر علیه کرونا واکسینه شوند.

مهدوی نیا ادامه داد: رنگ شهرستان فسا زرد و سطح خطر متوسط و شرایط، بسیار شکننده است و بهتر شدن وضعیت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عدم کاهش حساسیت مردم و مسوولین و افزایش نظارت‌ها و رعایت‌ها بستگی دارد.

وی از شهروندان خواست که از هرگونه مسافرت غیر ضروری، برگزاری تجمعات اداری و فرهنگی مذهبی، میهمانی و دورهمی خانوادگی و پارک نشینی و بازارگردی خودداری نمایید.

این مقام مسئول در دانشگاه بر رعایت فاصله گذاری فیزیکی توسط همه اقشار جامعه، استفاده مداوم و صحیح از ماسک، شستشوی دستها، بازبودن پنجره‌ها و تهویه مناسب هوا و نظارت و تذکر همگانی بر اجرای شیوه نامه های بهداشتی تاکید کرد.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

انتهای پیام/


برچسب ها: شیرازه ، کرونا ، فسا
نظرات بینندگان