کد خبر: ۱۵۱۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۷ - ۲۳ آبان ۱۴۰۰
عضوشورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های کازرون:

دولت انقلابی در تغییرات مدیریتی باعقلانیت و شتاب بیشتر عمل کند

اردشیری گفت: با انتخاب آقای رییسی به عنوان رئیس جمهور وبه تبع آن تغییر ساختار نظام حاکمیتی در کشور، انتظار می رفت که تغییر در زیر مجموعه های دولت با شتاب بیشتری اتفاق بیافتد و پایان دهنده به وضعیت اسف بار موجود شود، و این انتظار می رود که شاهد انتصابات با حرکتی کند و لاک پشتی از دولت نباشیم.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، رضا اردشیری عضوشورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های کازرون در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه کازرون با اشاره به اهمیت تریبون نمازجمعه گفت: تریبون نماز جمعه نباید صرفا محدود به، معرفی مناسبت‌های دینی و ملی در هفته و اخبار روز شود، تریبون نماز جمعه باید مؤذن دردهای مردم باشد.

وی افزود: نگاه ما نسبت به تریبون نماز جمعه به مثابه یک حلقه اتصال بین مردم و حکومت است ، اگر مردم مشکلی برایشان بوجود بیاد یا پشت در اتاق بسته ی مسولی بروند که پاسخ گوی مردم نباشد یکی از ملجا هایی که مردم مراجعه می کنند برای مطالبه خود دفتر،  امام جمعه است.

رضا اردشیری با اشاره به نقش خطیب جمعه در حل مشکلات مردم ، اظهار داشت: تریبون نماز جمعه حاکمیتیست ، نه دولتی و به مردم تعلق دارد؛ در واقع این تریبون نقش انتقادی دارد و برای تخریب نیست، هدف دست گیریست و نه مچ گیری از مسولین ؛  تریبون نماز جمعه اهرم قوی برای حل مشکلات مردم باشد.

 این فعال دانشجویی،  ضمن تقدیر از تلاشهای دولت در 100روز اول ، تغییر و تحولات در سطوح مختلف دولت را  کند و دوراز انتظار دانست و گفت: با انتخاب آقای رییسی به عنوان رئیس جمهور وبه تبع آن تغییر ساختار نظام حاکمیتی در کشور، انتظار می رفت که تغییر در زیر مجموعه های دولت با شتاب بیشتری اتفاق بیافتد و پایان دهنده به وضعیت اسف بار موجود شود، و این انتظار می رود که شاهد انتصابات با حرکتی کند و لاک پشتی  از دولت نباشیم  و با سرعت و عقلانیت تغییرات در سطوح مدیریتی انجام گردد تا تحولات مطلوبی که شعار دولت بوده و خواسته مردم بوده سریعتر اتفاق بیافتد.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کازرون به تشریح ویژگی های  فرمانداران دولت انقلابی  پرداخت و گفت: دولت انقلابی بایستی فرمانداران خود را ازمیان جوانان مومن و انقلابی برگزیند که  تحول خواه و تحولگرا، دارای مدیریت جهادی و انقلابی، دارای توان تشکیلاتی و سازماندهی باشند . فرماندارباید اشرافیت نسبت به نظام مسائل حوزه مدیریتی داشته باشد،عدالت گرا و فساد ستیز، مردم مدار و دردمند و دغدغه مند برای حل مشکلات  باشد ، شجاعت و سلامت در برابر فشارها و تطمیع ها ، شفافیت و پاسخگویی در قبال افکار عموم هم باید از ویژگی های او به شمار آید.

وی افزود: فرمانداری که بخواهد برخاسته از لابی های سیاسی و قدرت های پشت پرده باشد ، قطعا فردا روز وام دار آنهاست و باید ادای دین کند. نداشتن حریت در انتصابات آینده، کشیده شدن به منجلاب جناح بازی سیاسی و بلاخره ناکارآمدی ، تنها نتیجه ای است که این سبک انتخاب بدنبال خواهد داشت.

اردشیری با اشاره به بحث ها و حدیث هایی که روی گزینه های فرمانداری کازرون وجود دارد،  بیان کرد:انتظار می رود افراد و نهادهای موثر در تصمیم گیری در سطح شهرستان بدور از اختلافات سیاسی و سلیقه ای و با خرد جمعی  و بدور از منیت ها و حب و بغض های گروهی، بر روی گزینه های توانمند بومی به اتفاق نظر رسیده  تا شاهد تکرار برخی انتصاباتی که در گذشته ی  شهرستان اتفاق افتاده نباشیم.

این فعال دانشجویی در پایان گفت:همه با هم برای کازرون مو من و انقلابی یک صدا شویم و از تفرق بپرهیزیم تا با انتصاب یک فرد توانمند و بومی و  با استفاده از ظرفیت های مغفول و بالقوه  شاهد رشد و توسعه  شهرستان باشیم. 

انتهای پیام/ح

برچسب ها: فارس ، شیرازه ، کازرون
نظرات بینندگان