کد خبر: ۱۵۱۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۵ - ۲۰ آذر ۱۴۰۰

معوقات حقوق کارگران شهردای فیروزآباد در آینده نزدیک پرداخت خواهد شد

سرپرست شهرداری فیروزآباد گفت: تعویق حقوق کارگران شهرداری فیروزآباد از 3 یا 4 سال گذشته آغاز شده که با برنامه ریزی هایی که صورت گرفته امید است تا اختلاف حقوق‌های پرداخت نشده کارگران را کاهش دهیم.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از فیروزنا، پاکی، سرسبزی و طراوت شهرمان را مرهون دستان زحمت‌کش کارگران شهرداری هستیم که از سپیده‌دم تا غروب آفتاب زحمت می‌کشند؛ کارگرانی که سرسبزی و نفس کشیدن در فضای شهر را به آن‌ها مدیونیم.  داستان تکراری معوق ماندن حقوق چند ماهه کارگران شهرداری فیروزآباد ما را بر آن داشت تا بار دیگر از وعده‌های عملی نشده مسئولان برای پرداخت حقوق این کارگران بنویسیم کارگرانی که همیشه باید ماه‌ها چشم‌انتظار دریافت مزدشان باشند. 

 انتظار چند ماهه کارگران شهرداری فیروز‌آباد برای دریافت حقوق به یک تراژدی تلخ تبدیل‌ شده انتظاری که همیشه با گرفتن بخش ناچیزی از حقوق دوباره تلخ‌تر می‌شود و این چرخه هم‌چنان ادامه دارد. 

فیروزآباد

بیرمی سرپرست شهرداری فیروزآباد در گفتگوی تلفنی با خبرنگار ما مبنی بر عدم پرداخت به موقع و تعویق حقوق کارگران شهرداری اظهار داشت: تعویق حقوق کارکنان شهرداری فیروزآباد از 3 یا 4 سال گذشته آغاز شده که علت تعویق پرداخت حقوق کارکنان در یکی دو ساله اخیر عدم وصول درآمدها، مشکلات اقتصادی مردم در پرداخت، عدم تناسب شهر با هزینه های جاری بوده است. 

شهردار فیروزآباد در خصوص پرداخت حقوق عقب مانده کارگران این شهرداری بیان داشت: کل تعویق حقوق کارگران شهرداری 6 ماه بوده که با پرداخت دو حقوق همزمان این اختلاف تعویق در حال حاضر پنج ماه می باشد که با برنامه ریزی هایی که صورت گرفته امید است تا اختلاف حقوق‌های پرداخت نشده کارگران را کاهش دهیم.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان