کد خبر: ۱۵۱۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۱ - ۲۵ آذر ۱۴۰۰
وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

نامگذاری راه آهن مرکزی شیراز به نام آیت الله حائری شیرازی

وزیر راه و شهرسازی در نامه ای از نامگذاری راه آهن مرکزی شیراز به نام آیت الله حائری شیرازی خبر داد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، شامگاه روز پنج شنبه ۲۵ آذر ماه در مراسم گرامیداشت چهارمین سالروز رحلت آیت الله محی الدین حائری شیرازی که در شبستان امام خمینی حرم مطهر احمد ابن موسی(ع) برگزار شد، نامه ای به نقل از رستم قاسمی وزیر راه و شهر سازی قرائت شد.


وزیر راه و شهرسازی در این نامه از نامگذاری راه آهن مرکزی شیراز به نام آیت الله حائری شیرازی خبر داد و گفت: اینجانب ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام رحلت این بزرگمرد ولایتمدار به پاس زحماتی که ایشان در زمان تصدی نمایندگی ولی فقیه برای رساندن راه آهن به استان فارس کشیده اند ، ایستگاه راه آهن مرکزی شیراز را بنام ایشان مزین نموده تا گوشه کوچکی از تلاش های این علامه بزرگوار جبران گردد.


در متن این نامه آمده است:تاریخ سراسر افتخار شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) شاهد حضور بزرگانی است که سالهای سال عطر وجودشان در ایران و جهان جاری و ساری خواهد شد.

بی شک آیت الله حائری شیرازی از جمله این افراد بود که سالهای عمر پر برکت خود رابرای اعتلای نام اسلام و انقلاب در اوج مظلومیت صرف نموده و آثار پر برکتی را از خود در جمیع حوزه های علمی، مذهبی و فرهنگی به جای گذاشت، تا آنجا که اهل علم ایشان را به عنوان ملاصدرای معاصر دانسته که حقیقتا تعبیر مناسبی است.

نامگذاری راه آهن مرکزی شیراز به نام آیت الله حائری شیرازی


اینجانب ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام رحلت این بزرگمرد ولایتمدار به پاس زحماتی که ایشان در زمان تصدی نمایندگی ولی فقیه برای رساندن راه آهن به استان فارس کشیده اند ، ایستگاه راه آهن مرکزی شیراز را بنام ایشان مزین نموده تا گوشه کوچکی از تلاش های این علامه بزرگوار جبران گردد.

گفتنی است 30آذرماه این نامگذاری در محل راه آهن مرکزی شیراز توسط ایمانیه استاندار فارس رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان