کد خبر: ۱۵۱۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۹ - ۲۹ آذر ۱۴۰۰
عزیزی :

پالایشگاه شیراز سهم خود را در اشتغال و توسعه منطقه ایفا کند

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: پالایشگاه شیراز سهم خود را در اشتغال و توسعه منطقه ایفا کند.
به گزارش سرویس سیاسی شیرزاه، ابراهیم عزیزی نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با جمعی از مردم شهر زرقان اظهارکرد: پالایشگاه شیراز در راستای مسوولیت اجتماعی خود در منطقه باید سهم خود را در شاخصه هایی که تعریف شده ایفا کند.

وی تاکید کرد: این منصفانه نیست که آلودگی ناشی از تولید این پالایشگاه سهم مردم منطقه باشد اما آنها سهمی از اشتغال در این پالایشگاه نداشته باشند.

نایب‌رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خباثت های دشمن در ضربه زدن به کشور گفت: تلاش دشمن این است که از طریق امپراطوری رسانه ای به دنیا نشان دهد که ملت ایران از گذشته پشیمان است.

عزیزی افزود: راهبرد دوم دشمن آشفته نشان دادن وضعیت حال با بهره گیری از همه ابزارها و اشخاص ناسزاوار  در داخل است که نوع رفتارشان به این وضعیت دامن زده که تلاش دشمن روی این وضعیت بسیار جدی است.

وی سومین راهبرد نظام سلطه را ناامید کردن ملت نسبت به آینده عنوان کرد و گفت:وقتی این سه راهبرد را کنار هم می گذاریم اگر وظیفه خودمان را درست انجام ندهیم، چیز دیگری باقی نمی ماند.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: امروز هر کسی دلش برای سربلندی ایران اسلامی می تپد، برای مبارزه با این راهبردهای شیطانی دشمن باید وارد میدان شود و نباید دشمن را ضعیف و ناتوان ببیند.

این نماینده مجلس افزود: در این راستا  وحدت و یکپارچگی و ید واحده بودن یک امر مهم است و خط کشی های سیاسی و اجتماعی معنا نمی دهد و نباید از تریبون ها صدایی در بیاید که هم نوا با دشمن باشد.

عزیزی تاکید کرد: امروز ارکان نظام وظایف بیشتری دارند و سهم برخی مسوولان بیشتر است و اینجاست که باید در قول و عمل با مردم صادق بود.

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز باید خود را در محضر الهی ببینیم چراکه اگر این گونه نباشیم احساس مسوولیت نخواهیم کرد و شاید رفتارهایمان نابخشودنی باشد.

عضو مجمع نمایندگان فارس در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تلاش ما این است که مجلس و دولت جدا از اقدامات شعاری، فضای خدمت را دنبال کنند؛ فضایی که در دولت قبل آنچنان که سزاوار است، فراهم نبود.

وی افزود: ایده مجلس این است که منابع و یارانه کالاهای اساسی در خدمت مردم قرار گیرد تا خودشان مدیریت کنند.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حرف ما این بود آن کسی که چند تا اتومبیل دارد چرا باید سهمیه سوختش با کسی که یک موتور سیکلت دارد، برابر باشد؟ خب این ظلم و بی عدالتی است. ما به دولت قبل این حرف ها را می زدیم اما آنها قبول نمی کردند و مجلس را مقابل مردم قرار می دادند.

به گفته عزیزی افق توسعه را باید از  محل غنی سازی جیب مردم دنبال کرد.

وی  در پایان افزود: در بودجه ۱۴۰۱کشور در پی این هستیم که با همدلی و انسجام و به دور از سیاسی کاری های بیمارگونه، زمینه رشد و توسعه کشور را فراهم کنیم.

انتهای پیام/س

برچسب ها: شیراز ، زرقان ، عزیزی
نظرات بینندگان