کد خبر: ۱۵۱۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۷ - ۱۱ دی ۱۴۰۰

همایش بزرگداشت "۹دی" در فیروزآباد برگزار شد

به مناسبت حماسه نهم دی ماه روز بصیرت و تجلی ایمان و اقتدار، مردم شریف و با بصیرت شهرستان فیروزآباد در محکومیت فتنه ۸۸ با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری گرد هم آمدند و از تمام عوامل فتنه اعلام انزجار کردند.
به گزارش شیرازه به نقل از فیروزنا، مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در شهر فیروزآباد با سخنرانی برادر توحیدی از هادیان برجسته سیاسی و با حضور امام جمعه، نماینده مردم، فرماندار، فرمانده سپاه، فرمانده نیروی انتظامی و دیگر مسئولان، بسیجیان و عموم مردم در سالن هنر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

توحیدی در این همایش با اشاره به سلحشوری و بصیرت انقلابی ملت بزرگ ایران اسلامی در خلق حماسه 9 دی تصریح کرد: فتنه گران و دشمنان ایران اسلامی در جریانات سال 88 با استفاده و بهره‌گیری از افراد بی‌بصیرت فتنه‌گری خود را شروع کردند اما بازهم ملت عزیز ایران با تبعیت از رهنمودها و فرمایشات مقام معظم رهبری در مقابل آنان ایستادند.

توحیدی بصیرت را تشخیص حق از باطل دانست و تصریح کرد: 9 دی ماه و سایر ایام الله ها نباید فراموش شوند چراکه پیام 9 دی این بود که مردم ایران اسلامی همواره ولایت مدار هستند و با بصیرت و آگاهی خود اجازه حرکت به دشمنان را نخواهند داد و به همین دلیل به عنوان تجلی میثاق امت با ولایت شناخته می‌شود.

وی با گرامیداشت سالگرد شهادت شهید قاسم سلیمانی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی که با حماسه‌های خود جاودانه ماند در امتداد مکتب حضرت زهرا (س) قدم برداشت.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: 9 دی ، روز بصیرت ، توحیدی
نظرات بینندگان