کد خبر: ۱۵۲۴۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۶ - ۱۱ بهمن ۱۴۰۰
معاون عمرانی استاندار فارس خبر داد:

بیش از ۲۰ پروژه راه و بزرگراهی نیمه تمام در فارس

رضایی کوچی از وجود بیش از ۲۰ پروژه راه و بزرگراهی نیمه تمام در استان فارس خبر داد و گفت با وجود پیشرفت های قابل توجه این پروژه هنوز کامل نشده اند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، محمود رضایی معاون عمرانی استاندار فارس امروز ۱۱ بهمن ماه در آیین تکریم و معارفه مدیر کل راه و شهرسازی فارس با بیان اینکه پروژه‌های آزادراهی دچار مشکلات عدیده ای هستند که بستر سازی آنها به استان باز میگردد، گفت:20 هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی و بزرگراهی در استان وجود دارد

وی با بیان اینکه در حوزه بزرگراهی اقدامات خوبی از مرکز استان شروع شده اما در حوزه شهرستان‌ها کامل نشده و وضعیت مطلوبی ندارد، گفت: تعدادی از پروژه‌های راه استان در بخش ملی است که پروژه آزادراه شیراز _ اصفهان از جمله آنها است.

رضایی  با بیان اینکه حوزه راه و شهرسازی وسیع وبخشی از ماموریت‌های این اداره بین بخشی است، اظهارکرد: استان فارس در زمینه راه یک عقب ماندگی مزمن دارد و بیش از 20 پروژه راه و بزرگراهی وجود دارد که با وجود پیشرفت‌های قابل توجه اما هنوز کامل نشده است.

معاون استاندار فارس در ادامه اشاره ای به حوزه مسکن کرد و افزود: در حوزه مسکن نیز دولت ورود کرده و در مجموع از نهضت ملی مسکن 260 هزار واحد به استان فارس تخصیص داده شده و براساس گزارش مطرح شده برای نیمی از این سهم اراضی تامین شده است.

وی با بیان اینکه برای تحقق نهضت مسکن در فارس مقدمات شروع شده اما هنوز وارد فاز اجرایی نشده ایم، عنوان کرد: نیاز است به صورت جهشی و انقلابی این مسیر را طی کنیم و نباید اجازه داد که فرصت‌سوزی شود.

رضایی با اشاره به وجود 36 شهرستان، 120 شهر، 100 بخش و 2هزار روستای بالای 20 خانوار در استان گفت: همه شهرها و روستاها طرح‌های مورد نیاز خود را می‌طلبند و برای انضباط بخشی به شهر باید نظارت بیشتر و طرح‌های مناسب اجرا شود، چرا که بی‌رویه‌سازی در شهرها و مشکلاتی که در زمان سیل و بارندگی رخ می‌دهد ایجاب می‌کند که نظارت در شهرسازی بیشتر شود.

انتهای پیام/س

برچسب ها: بزرگ راه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
غزال
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰
0
واقعا این چه وضعیه برای مردم ساختین یه مشت آدم بیچاره با هزار پدل امید این پول و دادن خونه دار بشن تف بهتون