کد خبر: ۱۵۳۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۶ - ۰۹ فروردين ۱۴۰۱
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان فارس؛

راهنمایی به بیش از 25 هزار مسافر نوروزی توسط جوانان جمعیت هلال احمر فارس صورت گرفت

تجلی گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی سازمان جوانان در این استان تاکنون به 25 هزار و 144 مسافر خدمات راهنمایی مسافرین ارائه شده است.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه،غلامحسین تجلی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان فارس با اشاره به اجرای ۲۰ روزه طرح نوروزی در این استان، اظهار کرد: این طرح از ۲۵ اسفندماه سال گذشته آغاز و تا کنون به 25 هزار و 144 مسافر خدمات راهنمایی مسافرین و به 16 هزار و 378 تن نیز اطلاع رسانی و آموزش کرونا ارائه شده است.

وی با بیان اینکه تعداد  10 پست ثابت و 2 اکیپ سیار اعضای جوانان هلال احمر در این طرح فعالیت دارند، افزود: در این مدت تعداد 16 هزار و 487 نفر از اطلاع رسانی در رابطه با نقاط حادثه خیز و 12 هزار و 937 نفر نیز از آموزش های مهارت ترافیکی بهره مند شده اند.

تجلی با اشاره به اینکه از ابتدای اجرای طرح 10 هزار و 224 مسافر به یادواره رفیق خوشبخت ما و پویش چلچراغ دعوت شدند، گفت: در راستای اجرای طرح خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی 13 هزار و 84 کودک از خدمات فضای دوستدار کودک بهره مند و 2 هزار و 686 نفر نیز به خیمه های نماز مراجعه داشته اند.

به گفته معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان فارس؛ در این مدت، جوانان  663 آموزش مهارت های امداد و کمک‌های اولیه و یک هزار و 456 سنجش فشار خون به مسافرین ارائه شد.

وی در پایان با بیان اینکه تا کنون 19 هزار و 554 اقلام فرهنگی به مسافرین ارائه شده است، عنوان کرد: در راستای اجرای این طرح 11 هزار و 388 تن به پویش بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیکی) پیوستند.

انتهای پیام/س

نظرات بینندگان