کد خبر: ۱۵۵۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۵ - ۲۲ تير ۱۴۰۱
معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری فارس:‌

مصوبات دولت در حمایت از مستاجران عملیاتی شود.

محبی‌پور با اشاره به اینکه مصوبه دولت درباره «اجاره‌بها» به تایید سران سه‌ قوه رسیده است، اطلاع‌رسانی این مصوبات در سطح عمومی جامعه و فرهنگسازی با هدف همدلی عمومی در راستای حمایت از مستاجران و عملیاتی شدن این مصوبات را خواستار شد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، اسماعیل محبی پور، معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری فارس در جلسه شورای اطلاع رسانی استانداری فارس، اطلاع‌رسانی را زمینه‌ساز برقراری ارتباط حاکمیت و مردم دانست و گفت: مصوبه دولت در زمینه تعیین حداکثر افزایش اجاره‌بها در هر سال تا سقف ۲۵ درصد در تهران و ۲۰ درصد در شهرهای سراسر کشور، ۲۹ خردادماه ۱۴۰۱ در نشست شورای عالی هماهنگی اقتصادی تأیید شد و مقررات لازم برای ضمانت اجرایی این مصوبه نیز به تصویب سران قوا و دیگر اعضا رسید.

وی با اشاره به مشکلات مستأجران در شرایط کنونی اظهار داشت:‌ باید از همه ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی و تبلیغی در راستای تبیین این مصوبه و اهمیت آن برای رعایت حال مستأجران بهره گرفت.

محبی‌پور، تصویب نرخ مجاز افزایش اجاره بها در جلسه سران قوا را نشانگر مسئولیت دستگاه‌های زیرمجموعه قوای سه گانه در این راستا دانست و گفت:‌ انتظار است اداره کل تعزیرات حکومتی استان فارس نیز به موضوع نظارت بر نرخ اجاره بها ورود کند و گزارش‌های مربوط به اقدامات خود را به اطلاع مردم برساند.

 رئیس شورای اطلاع رسانی استان فارس با گرامیداشت اعیاد قربان و غدیر خم ، به در پیش بودن ماه محرم نیز اشاره کرد و اظهار داشت:‌ می توان گفت، عید غدیر مقدمه ای برای ماه محرم است، رخدادی که به عاشورا ختم می‌شود.
وی اظهار کرد: عدم اطلاع رسانی مناسب واقعه غدیر در دوران صدر اسلام سبب شد که پیام الهی به درستی به جامعه آن روز منتقل نشود و جامعه اسلامی از ظرفیت امامت الهی بهره‌مند نگردد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در ادامه پیروزی انقلاب اسلامی را مرهون اراده و مشیت الهی و ثمره اطلاع‌رسانی مناسب پیام الهی امام خمینی (ره) به عنوان رهبر نهضت دانست و گفت: امروز با گذشت بیش از  چهار دهه از انقلاب اسلامی، اهمیت اطلاع رسانی با هدف دستیابی به اهداف متعالی انقلاب بر کسی پوشیده نیست و باید توجه داشت در شرایط خلأ اطلاع رسانی، زمینه برای سوء استفاده دشمن و سیاه نمایی و تضعیف افتخارات و دستاوردها فراهم است.

وی ادامه داد:‌ عده ای برای فریب افکار عمومی "بوده" را "نبوده" جلوه می دهند یا برعکس، که این روش در مکتب اسلامی نمی‌گنجد، سیاه نمایی و در نقطه مقابل، فریب پذیرفتنی نیستند.

انتهای خبر/ح

نظرات بینندگان