کد خبر: ۱۵۵۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۷ - ۲۶ تير ۱۴۰۱
روابط عمومی اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب کشور خبر داد:

اهدا کتاب به سازمان اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب کشور

در یک اقدام فرهنگی در تاریخ 1 تیرماه 1401، مجتبی اثنی عشری وارث مرحوم حاج جلیل اثنی عشری، تعداد 26 جلد کتاب چاپ سنگی، 12 جلد کتاب چاپ افست و 15 جلد کتاب چاپی جهت استفاده محققین و پژوهشگران به سازمان اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب کشور، اهدا نمودند.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه،به گفته  روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب کشور، در یک اقدام فرهنگی در تاریخ 1 تیرماه 1401، جناب آقای مجتبی اثنی عشری وارث مرحوم حاج جلیل اثنی عشری، تعداد 26 جلد کتاب چاپ سنگی، 12 جلد کتاب چاپ افست و 15 جلد کتاب چاپی جهت استفاده محققین و پژوهشگران به سازمان اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب کشور، اهدا نمودند.

سازمان اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب کشور به عنوان یک پایگاه علمی و فرهنگی آمادگی خود را جهت دریافت کتب خطی، چاپ سنگی، سند، عکس، نقشه و سایر منابع مکتوب و غیر مکتوب به صورت اهدا یا خرید اعلام می دارد. 

لازم به ذکر است منابع بعد از دریافت در این سازمان پس از کارشناسی، آفت زدایی می گردد و بعد از فهرست نویسی و ثبت در اختیار پژوهشگران یا در معرض نمایش قرار می گیرد. اضافه می نماید منابع یاد شده در شرایط مطلوب با رعایت استانداردهای فنی حفاظت و نگهداری می شود.

انتهای پیام/ف
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان