کد خبر: ۱۵۵۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۱ - ۲۹ تير ۱۴۰۱
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز مطرح کرد:

رونمایی از کارت منزلت شهروندان سالمند شیرازی تا پایان تیر

مشفقیان گفت: در مرحله اول ۶ هزار شهروند بالای ۶۰ سال شیرازی ثبت نام کردند که ۴ هزار ۵۰۰ نفر آنان احراز هویت شده و کارت طلایی برای آن‌ها صادر شده است.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه ،مصطفی مشفقیان معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و و‌رزشی شهرداری شیرازگفت: شهروندان سالمند شیرازی با استفاده از این کارت‌ها علاوه بر استفاده رایگان از مترو و خدمات حمل و نقل اتوبوسرانی میتوانند در طول سال از تخفیف ۵۰ تا ۱۰۰ درصدی خدمات مجموعه‌های ورزشی، فرهنگی، اجتماعی و فرهنگسرا‌های شهرداری شیراز برخوردار شوند.

وی افزود همزمان با رونمایی از مرحله اول کارت‌های طلایی شهروندی، ثبت نام مرحله بعد برای شهروندان شیرازی بالای ۶۰ سال در سامانه shiraz.ir
آغاز می‌شود.

 معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و و‌رزشی شهرداری شیراز از بهره برداری از مجموعه مهربانو به عنوان نخستین مجموعه ویژه بانوان شیرازی تا چند روز آینده خبر داد و گفت:این مجموعه زمینه پاسخگویی به نیاز‌های بانوان اعم از تفریح، گردش، ورزش‌های هیجانی و هم نیاز‌های فرهنگی و مشاوره تخصصی بانوان در نظر گرفته شده و حتی مرکز تخصصی و کلینیک سلامت بانوان هم در این مجموعه در فاز دوم راه اندازی می‌شود.

وی تصریح کرد: این مجموعه ۲هزار هکتاری در بلوار چمران ابتدای پیاده راه سلامت راه اندازی شده است.

مشفقیان به استعداد یابی ورزشی در باشگاه ورزشی شهرداری شیراز برای اولین بار هم اشاره کرد و گفت: این باشگاه که به منظور شناسایی و تیم یابی استعداد‌های ورزشی راه اندازی شده در تابستان امسال استعداد یابی جوانان و نوجوانان ورزشی را در ۷ رشته بسکتبال، والیبال، تنیس، دومیدانی، تیراندازی، کشتی در دستور کار دارد تا برای تیم یابی که در سال آینده انجام میشود، افراد مستعد ورزشی شناسایی و بورسیه باشگاه ورزشی شهرداری شیراز شوند.

وی گفت، تا مهر استعدادیابی ورزشی این باشگاه از بین ۲ هزار ثبت نام شده در این رشته‌ها انجام میشود و قرار است استعداد‌های کشف شده وارد قرارداد ورزشی با شهرداری شوند و بورسیه ورزشی باشگاه ورزشی شهرداری شوند و در لیگ‌های برتر شهری و کشوری رشته‌های خود به کار گرفته شوند.

امضای تفاهمنامه ساخت سریال احمدبن موسی با موسسه اوج، راه اندازی موکب حضرت شاهچراغ در مسیر نجف به کربلا، و بهره مندی ۲۳ هزار نفر از فعالیت‌های تابستان‌ها مجموعه‌های ورزشی فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز هم محور‌های دیگر نشست خبری امروز معاون شهردار با اصحاب رسانه بود.


انتهای پیام/ف

برچسب ها: شیراز ، شیرازه ، فارس
نظرات بینندگان