کد خبر: ۱۵۵۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۹ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۱

۱۹۸ طرح اشتغال زایی در بهزیستی فارس به بهره برداری رسید

با حضور رئیس دبیرخانه اشتغال سازمان بهزیستی کشور در شیراز، ۱۹۸ طرح اشتغالزا به صورت ویدئوکنفرانس در فارس افتتاح شد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه ،مراسم افتتاح ۱۹۸طرح اشتغالزا به صورت ویدیئو کنفرانس با ۴ شهرستان (آباده ،خرمبید،لامرد و کازرون) با حضور سید محمد حسن صافی رئیس دبیرخانه اشتغال سازمان بهزیستی کشور در شیراز برگزار شد.

محمد رضا هوشیار مدیرکل بهزیستی فارس با بیان اینکه امسال حدود ٦٠٠ میلیارد تومان برای اشتغال جامعه هدف بهزیستی استان تخصیص یافته است گفت: این اعتبار به صورت تسهیلات در اختیار مددجویان و به صورت کارفرمایی در اختیار کارفرمایان قرار می‌گیرد.

وی افزود: به ازای هر یک نفر از جامعه هدف بهزیستی که کارفرمایان به کار می‌گیرند، ١٠٠ میلیون تومان تسهیلات در اختیارشان قرار می‌گیرد و هر کارفرما می‌تواند ٢٠ مددجوی بهزیستی را به کار گیرد.

سید محمد حسن  صافی رئیس دبیرخانه اشتغال سازمان بهزیستی کشور با بیان این که استان فارس سال گذشته ۷۰ درصد میانگین جذب منابع بانکی را داشته است افزود: بهزیستی استان با جذب منابع مالی توانست ۱۰۷ درصد یعنی ۷ درصد بیشتر از میانگین در نظر گرفته شده برای فارس، تعهد اشتغال مددجویان را انجام دهد.

به گزارش شیرازه ،در پایان  مراسم،٣ تفاهم نامه بین  اداره کل بهزیستی ، اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی ، اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان و اداره کل فنی و حرفه‌ای فارس بسته شد تا درایجاد اشتغال پایدار و حمایت‌های آموزشی و مالی مددجویان گامی بردارند .

انتهای پیام/ف


برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان