کد خبر: ۱۵۵۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۹ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۱
عملکرد دولت سیزدهم زیر ذره بین شیرازه؛

گازرسانی به روستاهای خانه‌کِت و قَشَم‌قاوی مهم ترین پروژه هفته دولت در استهبان

فرماندار استهبان گفت:گاز رسانی به روستاهای خانه‌کِت و قَشَم‌قاوی در هفته دولت از مهم ترین پروژه در شهرستان استهبان است که در هفته دولت سال اخیر کلنگ خورده و امسال با اعتباری بالغ بر 49 میلیارد تومان است که به بهره برداری میرسد.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه ، هفته دولت فرصتی است که بتوان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دولتمردان تکرار ناشدنی انقلاب، شهیدان رجائی و باهنر،  مروری هم بر عملکرد دولتمردانی داشته باشیم که در برهه حساس کنونی و با وجود مشکلات عدیده ای که در حوزه اقتصاد کشور وجود دارد، یکی از مهم ترین وظایف آنان مرتفع کردن نیازهای زیرساختی، عمرانی، معیشتی و اجتماعی مردم است.

 بر همین مبنا پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، با برقراری تماس با فرمانداران شهرستانهای فارس به انعکاس عملکرد دولت در هفته ای به همین نام پرداخته تا با بررسی پروژه های افتتاح و کلنگ زنی شده ارزیابی اجمالی از کارآیی دولت سیزدهم از آغار تا کنون داشته باشد.

در همین راستا به سراغ یوسف کارگر فرماندار شهرستان استهبان رفتیم .

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت ،بیان کرد: شهرستان استهبان  به طور کلی در هفته دولت 10 پروژه با اعتباری بالغ  بر 84 میلیاردو 780 میلیون تومان را به بهره برداری میرسانیم.

کارگر در ادامه افزود:گاز رسانی به روستاهای  قشم قاوی، خانه کت در هفته دولت از مهم ترین پروژه در شهرستان استهبان  است  که در هفته دولت سال گذشته کلنگ خورده  و  امسال با اعتباری بالغ بر 49 میلیارد تومان است  که به بهره برداری میرسد.

فرماندار شهرستان استهبان در پایان تصریح کرد : پروژه های شهرستان استهبان با حضور معاون استاندار ،مسئولین استانی، و امام جمعه شهرستان افتتاح میشود.

انتهای پیام/ف
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان