کد خبر: ۱۵۵۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۰ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
عملکرد دولت سیزدهم زیر ذره بین «شیرازه»؛

کلنگ زنی و بهره برداری از ۱۳ پروژه، هدیه دولت سیزدهم به اهالی شهرستان خنج

اسفندیاری از افتتاح و کلنگ زنی 13 پروژه در مناطق مختلف شهرستان خنج خبر داد و گفت: این طرح ها که شامل آب، برق، مسکن روستایی، جاده، بهسازی، آبخیز داری، کنترل سیلاب، دام طیور و زیرساخت‌های فرهنگی است، هدیه دولت سیزدهم به مردم خنج است.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، هفته دولت فرصتی است که بتوان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دولتمردان تکرار ناشدنی انقلاب، شهیدان رجائی و باهنر،  مروری هم بر عملکرد دولتمردانی داشته باشیم که در برهه حساس کنونی و با وجود مشکلات عدیده ای که در حوزه اقتصاد کشور وجود دارد، یکی از مهم ترین وظایف آنان مرتفع کردن نیازهای زیرساختی، عمرانی، معیشتی و اجتماعی مردم است.

 بر همین مبنا پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، با برقراری تماس با فرمانداران شهرستانهای فارس به انعکاس عملکرد دولت در هفته ای به همین نام پرداخته تا با بررسی پروژه های افتتاح و کلنگ زنی شده ارزیابی اجمالی از کارآیی دولت سیزدهم از آغار تا کنون داشته باشد.

در همین راستا به سراغ بهادر اسفندیاری فرماندار شهرستان خنج رفتیم .

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت از افتتاح و کلنگ زنی 13 پروژه در مناطق مختلف این شهرستان خبر داد و گفت: پروژه های مذکور در حوزه های مختلف خدمات رسانی نظیر آب، برق، عمران و بهسازی روستایی، منابع طبیعی و آبخیزداری، جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن، فرهنگ و ارشاد اسلامی و راه و شهرسازی بوده که با اعتبار ۷۸۶ میلیارد ریال کلنگ زنی شده و یا به بهره برداری می رسد.

 اسفندیاری با بیان اینکه  مهم ترین پروژه شهرستان خنج  خط ارتباطی 132 کیلو ولتی بخش کورده است تصریح کرد: همچنین چند پروژه  هم کلنگ زنی می شود که مهمترین آن خط ارتباطی ۱۳۲ کیلو ولتی بخش کورده است که مشکل برق آن منطقه را حل خواهدکرد.

فرماندار خنج  در ادامه بیان کرد: این طرح ها که شامل آب، برق، مسکن روستایی، جاده، بهسازی، آبخیز داری، کنترل  سیلاب، دام طیور و  زیرساخت‌های فرهنگی است، هدیه دولت سیزدهم به مردم خنج است.

وی  افزود:  فاز دوم طرح نهضت ملی مسکن که حدود ۳۰۶ واحد است از جمله دیگر طرح هایی است  که در هفته دولت کلنگ زنی خواهیم کرد.

اسفنداری در پایان بیان کرد: پیگیر  بهربرداری پروژه های دیگر هستیم که در مناسبت های دیگر به اطلاع مردم شهرستان خنج خواهیم رساند.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان