کد خبر: ۱۵۵۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۶ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۱
نماینده ولی فقیه در فارس تاکید کرد:

لزوم هماهنگی دستگاه های مرتبط با نقشه مهندسی فرهنگی فارس

آیت الله بر ضرورت هماهنگی همه دستگاه های مرتبط با نقشه مهندسی فرهنگی در استان فارس در این نقشه مهندسی وظایف هر سازمان و ارگان تعریف شده است.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه،آیت‌الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس امروز ۱۰ شهریور  در شورای فرهنگ عمومی استان فارس که با حضور دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور برگزار شد، اظهارداشت: امیدوار هستیم که آنچه دغدغه اعضای محترم شورا است و نقطه نظراتی که بیان شد، در سطح ملی نیز پیگیری شود و حمایت و پشتیبانی لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به فعالیت قرارگاه فرهنگی استان فارس گفت: این قرارگاه می‌خواهد مدیریت کلان داشته باشد؛ نمی‌خواهد مباشرت در اجرای کار‌های فرهنگی کند؛ درواقع هر دستگاه وظایف مشخص خود را انجام می‌دهد ولی قرارگاه نقش نظارت، ساماندهی و هدایت فعالیت‌ها را انجام می‌دهد.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه در نقشه مهندسی فرهنگی استان وظایف هر سازمان و ارگانی تعریف شده است، افزود: ۴۸ دستگاه امسال با برنامه‌های نقشه درگیر شدند که باید در یک جا به ساماندهی و هماهنگی برسند و در واقع با همین هدف قرارگاه شکل گرفته است اجرا و مباشرت کار دستگاه‌ها است نه قرارگاه فرهنگی.

آیت الله دژکام با بیان اینکه به اندازه‌ای که حمایت می‌کنیم می‌توانیم توقع اجرا داشته باشیم، عنوان کرد: ما از نظر بودجه نیز از مجموعه مدیریت برنامه و بودجه درخواست همکاری داریم تا ان شاء الله دستگاه‌های مرتبط بتوانند در انجام ماموریت‌های خود موفق تر عمل کنند

نماینده ولی فقیه در استان فارس در پایان ضمن اشاره به مشکلات موجود در مسیر اجرایی شدن سند نقشه مهندسی فرهنگی فارس گفت: از استانداری فارس استدعا داریم به مجموعه‌های تحت امر موارد لازم را ابلاغ کنند تا همکاری‌ها شروع شود و تا موانع اجرا نیز برطرف شود.

انتهای پیام/س

نظرات بینندگان