کد خبر: ۱۵۵۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۵ - ۱۲ شهريور ۱۴۰۱
معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس خبر داد:

عملیاتی شدن پروازهای ویژه اربعین از سه فرودگاه فارس

فرخ زاده اعلام کرد: پروازهای ویژه اربعین از فرودگاه‌های بین‌المللی شیراز، لارستان و لامرد به مقصد نجف اشرف برقرار شده است.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، محمد فرخ‌زاده معاون استاندار فارس شنبه ۱۲ شهریور در جمع خبرنگاران از عملیاتی شدن پروازهای ویژه اربعین از سه فرودگاه فارس خبر داد و گفت: پروازهای ویژه اربعین از فرودگاه‌های بین‌المللی شیراز، لارستان و لامرد به مقصد نجف اشرف برقرار شده است.

وی با بیان اینکه برای تسهیل حمل و نقل زوار اربعین حسینی، اقدامات خوبی انجام شده است، دایر شدن پروازهای مستقیم روزانه را نتیجه تلاش‌ها دانست و گفت: طی این ایام از فرودگاه شیراز دو پرواز، از فرودگاه لارستان 2 پرواز و از فرودگاه لامرد یک پرواز، انجام خواهد شد.

فرخ زاده در خصوص وضعیت پروازهای داخلی و خارجی گفت: هم اکنون پروازهای داخلی و خارجی از فرودگاه‌های فارس به دلیل مشکلات فنی از شرایط مناسبی برخوردار نیست و این کمبود بر پروازهای اربعین نیز تاثیر گذار بوده است.

معاون استانداری فارس با اشاره به اینکه معاون هواپیمایی کشوری، در خصوص افزایش پروازهای مستقیم از فارس به نجف اشرف و بالعکس، قول همکاری داده است، گفت: در تلاش هستیم تا این پروازها به شکل دائمی انجام شده و تعداد آنها افزایش داشته باشد.

وی همچنین از ادامه رایزنی‌ با ایرلاین‌های داخلی و بین‌المللی برای افزایش تعداد این پروازها خبر داد و ابراز امیدواری کرد با به نتیجه رسیدن این رایزنی‌ها به جز دو پرواز ایر عربی که هم‌اکنون هر هفته دو بار انجام می‌شود، شاهد افزایش این پروازها و ارائه خدمات بهتر به زائرین عتبات عالیات باشیم.

انتهای پیام/س
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان