کد خبر: ۱۵۶۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۰۵ آبان ۱۴۰۱
نایب رئیس مجمع نمایندگان استان فارس در گفتگو با شیرازه:

فراخوان های متعدد دشمن همیشه با شکست رو به رو میشود/مردم در برابر اقدامات دشمنان آگاه هستند

دشمنان به خوبی می‌دانند که دمیدن به آتش اغتشاشات از سوی رسانه‌های وابسته سعودی و لندن‌نشین با ادعاهایشان همخوانی ندارد...
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه،حسین حسین‌زاده نماینده مردم لارستان، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار این رسانه ضمن عرض تسلیت به مقام معظم رهبری و تمامی ملت شریف ایران و همچنین استان فارس گفت: اقدام تروریستی که دشمنان در هنگام برپایی نماز جماعت و بندگی خداوند متعال در غروب چهارشنبه به وقوع پیوست، نشان داد که دشمنان با دین و هویت مردم مسلمان ایران عناد ستیز دارند.

وی در ادامه افزود: تکفیری‌ها  تمامی  کسانی که رفتار داعشی داشته اند، بدانند که با حرکت‌های تروریستی و شرارت‌ها که یکی از نمونه‌های آن را چند روز پیش در شهر "بیرم" شاهد بودیم، راه به جایی نخواهند برد و آرزوی تجزیه ایران را به گور می‌برند.

حسین زاده  گفت: داعشی ها و دشمنان ما در برابر ملت ایران حقیر هستند و کافی است شکست سنگین خود را در سوریه و عراق به یاد بیاورند. سردار سلیمانی نماد ملت ایران بود که دشمنان از او شکست خوردند.

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه:مردم در برابر اقدامات دشمنان آگاه هستند و هوشمندانه حوادث و اتفاقات را دنبال می‌کنند اظهار کرد: دشمنان به خوبی می‌دانند که دمیدن به آتش اغتشاشات از سوی رسانه‌های وابسته سعودی و لندن‌نشین با ادعاهایشان همخوانی ندارد و همیشه فراخوان های متعددشان با شکست رو به رو میشود.

وی در پایان ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های شهدای حادثه تروریستی حمله به حرم شاهچراغ و مردم استان فارس و آرزوی سلامتی برای مجروحان، از دستگاه قضایی و امنیتی خواست تا حامیان و طراحان این حمله را شناسایی کنند و پاسخ قاطع و محکمی به آن‌ها بدهند.

انتهای پیام/ف
برچسب ها: شیرازه ، شیراز ، فارس
نظرات بینندگان