کد خبر: ۱۵۶۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۴ - ۲۳ آبان ۱۴۰۱
سرپرست دانشگاه هنر شیراز در گفتگو با شیرازه:

جوانان باید جهاد تبیین را به زبان هنر رسانه نمایش دهند

رسانه های غربی به زبان فارسی در حال دروغ پراکنی با ابزار هنر هستند و رهبر معظم انقلاب بیان کردند: «هنر، میدان دار جنگ نرم است» پس ما باید جوان هایمان را به این عرصه سوق دهیم تا بتوانند این جهاد تبیین را به زبان هنر رسانه ای برای عموم مردم دنیا به نمایش بگذارند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه،ستار خالدیان سرپرست دانشگاه هنر شیراز در گفتگو با خبرنگار این رسانه با بیان اینکه یکی از موضوعات بسیار مهم که  مقام معظم رهبری بر روی آن تاکید داشتند  و چندین بار اشاره کردند جهاد تبیین است، گفت:کشور ما دستاورد های بسیار خوبی را در عرصه  های مختلف علمی،نظامی، صنعتی و کشاورزی داشته است.

وی  در ادامه افزود: دستاورد هایی که تاکنون در عرصه های مختلف کسب کردیم به خوبی تبیین نشده و جای تاسف دارد چرا که بسیاری از اقدامات و پیشرفت های علمی در دانشگاه ها و سایر مراکز علمی برای دانشجویان و مردم تبیین نشده است.

خالدیان با بیان اینکه یکی از مقولاتی که بسیار به فراموشی سپرده شده بحث هنر است اظهار کرد: هنر یک ابزاری است که یتواند تاثیر گذار باشد و در بحث فرهنگی بهترین وسیله برای مقابله با جنگ نرم است  لذا برگزاری رویداد ها ،همایش ها و کارگاه هایی که بتواند مضامین  و ارزش هایی که برای جمهوری اسلامی حائز اهمیت است را  تولید محتوا  انجام دهند بسیار میتواند تاثیر گذار باشد.

سرپرست دانشگاه هنر شیراز با اشاره به اینکه ما با نسل جوانانی مواجه هستیم در دنیای امروز که بسیار در فضای مجازی فعال هستند تصریح کرد:  و جوانان میتوانند در فضای مجازی تولید محتوا را انجام داده و نشر دهند،در کشورمان جوانان توانستند در تمام عرصه ها استعداد های خود را شکوفا کننند.

این مقام مسئول با بیان اینکه دشمن و رسانه های خارجی  در رسانه ها  در خصوص کشور هیشه دروغ پراکنی میکنند گفت:برگزاری این رویداد ها میتواند دستاورد های بزرگی را به تصویر بکشد.

وی در ادامه اظهار کرد: رسانه های غربی به زبان فارسی در حال دروغ پراکنی با  ابزار هنر هستند و رهبر معظم انقلاب بیان کردند هنر میدان دار جنگ نرم است و ما باید جوان هایمان را  به این عرصه سوق دهیم تا بتوانند این جهاد تبیین را به زبان هنر رسانه ای برای عموم مردم دنیا به نمایش بگذارند.

خالدیان با بیان اینکه ما باید در فضای مجازی شاهدآثار رسانه ای باشیم که توسط جوانان ، دانشجویان و دانش آموزان با استفاده از نرم افزار های مختلف که در کشورمان موجود است می تواند کلیپ ها ،عکس نوشت، پویانمایی، بازی هایی را ساخته و مورد استفاده قرار دهند.

وی در پایان گفت: طلایه داران جنگ نرم جوانانی هستند که در چنین رویدادای شرکت کرده و اثراتی را از خود برجای میگذارند. 

انتهای پیام/ف
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان