کد خبر: ۱۵۷۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۹ - ۲۴ آذر ۱۴۰۱
مدیر آموزش و پرورش عشایر فارس خبر داد:

ارسال محموله تجهیزات آموزشی برای دانش آموزان عشایری فارس

رضازاده چگینی اعلام کرد: بزرگترین محموله تجهیزات آموزشی و اداری و بهداشتی برای مدارس عشایر فارس ارسال می‌شود.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه،میثم رضازاده چگینی روز پنجشنبه در این باره افزود: محموله تجهیزات آموزشی و اداری و بهداشتی برای مدارس عشایر فارس شامل اقلام آموزشی، اداری، آزمایشگاهی، گارگاهی، تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و اقلام بهداشتی به ارزش اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال است.

وی افزود: روز پنجشنبه ۲۴ آذرماه، این تجهیزات با حضور مسئولان استانی، روسای آموزش و پرورش نواحی، مناطق ۵۹ گانه استان فارس، نمایندگی های چهارگانه عشایری، رو نمایی و سپس به مناطق عشایری حوزه مدیریت آموزش و پرورش عشایر فارس سراسر استان فارس واستانهای همجوار ارسال خواهد شد.

رضازاده چگینی گفت: این اقلام و تجهیزات برای ۱۲ هزار دانش‌آموز مدارس عشایری فارس که شامل ۷ هزار دانش‌آموز ابتدایی و ۵ هزار دانش‌آموز متوسطه اول و دوم است، ارسال می ‌شود.

مدیر آموزش و پرورش عشایر فارس اضافه کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی میزبان ارسال بزرگترین تجهیزات آموزشی و اداری و اقلام بهداشتی به دانش آموزان عشایری هستیم و این اقلام و تجهیزات با همکاری اداره کل آموزش و پرورش فارس، اداره کل نوسازی و تجهیزات مدارس، دادگستری استان فارس تامین شده است.

وی در ادامه، ارتقای شاخص‌ های عدالت آموزشی و رفع محرومیت آموزشی دانش‌آموزان عشایر فارس را از دغدغه های اصلی این نهاد عنوان کرد.

مدیر آموزش و پرورش عشایر فارس با اشاره به نقش جامعه عشایری اظهار کرد: شناختن جامعه عشایری به عنوان یک جامعه مولد و تاثیرگذار در کشور اسلامی، خود مبین توجه به همه جنبه ‌های زندگی و رشد این جامعه است.

رضازاده چگینی تاکید کرد: نگاه مثبت و دوراندیشانه مسئولان و تصمیم‌گیرندگان نسبت به رشد و توسعه آموزش و پرورش در جامعه عشایر می‌تواند به برقراری عدالت آموزشی بسیار کمک کند.

وی  افزود: با تلاش و پیگیری شبانه روزی مجموعه آموزش و پرورش عشایر فارس امیدواریم روزبه‌روز شاهد ارتقا شرایط و امکانات تحصیل فرزندان جامعه مولد و پویای عشایر، با امکانات مناسب و به روز آموزشی باشیم.

انتهای پیام/ف
برچسب ها: شیراز ، فارس ، شیرازه ، بسیج ، فرهنگی
نظرات بینندگان