کد خبر: ۱۵۷۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۷ - ۰۳ دی ۱۴۰۱
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس تاکید کرد:

از سفره های غیر ضرور بپرهیزید

راستیار گفت: با توجه به بارش باران و برف، شهروندان ترجیحا از تردد غیرضروری در برخی محورهای مواصلاتی استان در روز شنبه سوم دی‌ماه خودداری کنند.


به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه،، علیرضا راستیار راستیار  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس به هم استانی ها توصیه کرد از سفره ای غیر ضرور پرهیز کنند.

وی افزود: با توجه به پیش بینی بارش باران و برف و هم چنین پیش بینی کاهش دما از مردم درخواست می‌شود از تردد غیرضروری در محورهای مواصلاتی شهرستان های آباده، سپیدان، اقلید، خرم بید و بوانات در روزهای جمعه و شنبه پرهیز کنند.

راستیار اظهار کرد: باتوجه به پیش بینی بارش برف و پیش بینی برودت دما و وزش باد در شهرستان‌های شمالی و غربی استان، لزوم گشت زنی، استقرار اکیپ‌های راهداری و نمک پاشی با هدف آمادگی به دلیل کولاک و یخبندان پس از بارش در محورهای مواصلاتی شهرستان‌های ذکر شده در دستورکار راهداران است.

مدیر کل راهداری فارس در ادامه خاطرنشان کرد: از هموطنان تقاضا می‌شود از انجام سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند و در صورت سفر زنجیر چرخ، تجهیزات ایمنی،لباس گرم و دیگر ملزومات لازم را به همراه داشته باشند.

 وی همچنین اظهار کرد:: هموطنان می‌توانند برای کسب هرگونه اطلاعات در خصوص راهها با مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس با شماره ۱۴۱ تماس بگیرند.

پیش‌از این نیز، اداره کل هواشناسی استان فارس در گفتگو با شیرازه و همچنین با انتشار اطلاعیه سطح نارنجی نسبت به نفوذ سامانه بارشی، رعد وبرق در بعضی ساعات ، وزش باد شدید، مه گرفتگی، کاهش دید و بارش برف در مناطق شمالی، برخی مناطق مرکزی و ارتفاعات این استان هشدار داد.

مسعود حقیقت مدیر کل هواشناسی استان فارس عصر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار این رسانه با بیان اینکه روز جمعه (۲دی ماه) سامانه بارشی  از سمت شمال غرب استان فارس  وارد می‌شود و به تدریج  مناطق مرکزی و غربی استان را در بر می‌گیرد.

وی افزود:این سامانه بارشی برای شنبه سوم دیماه در سطح این استان در نواحی غربی ٰشمالی  و همچنین بخشی از جنوب فعال است.

حقیقت در ادامه بیان کرد:یکشنبه مه گرفتگی، کاهش دید در مناطق مستعد و کاهش دمای شبانه را در پیش داریم.


انتهای پیام/ س 
نظرات بینندگان