کد خبر: ۱۵۷۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۲ - ۲۸ دی ۱۴۰۱
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس:

بانک ایده‌پردازی برای مناسبت‌ها در فارس ایجاد شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس از راه‌اندازی بانک ایده پردازی برای برگزاری برنامه‌های مناسبتی به ویژه دهه فجر و برای برگزار کردن جشن‌ها خبر داد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه،حجت‌الاسلام ملک مکان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس چهارشنبه ٢٨ دیماه در کمیته تخصصی اطلاع رسانی ستاد دهه فجر فارس بیان کرد: در آستانه چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند ایران هستیم و طی سال‌های گذشته تاکنون در این ایام برنامه‌های متعددی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه جشن دهه فجر از جمله جشن‌هایی است که طی این سال‌ها در همه شهرستان‌ها، بخش‌ها و حتی روستاها برگزار شده است، افزود: هر حکومتی آغاز فعالیت خود را برنامه ریزی و همه ساله جشن می‌گیرد.

ملک مکان ادامه داد: معمولا اهداف، سیاست‌ها و خط مشی‌هایی برای برگزاری این دهه اعمال می‌شود و ستاد مرکزی پیش از آن اقدام به راه‌اندازی کمیته‌هایی تخصصی می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس همچنین با بیان اینکه هفته گذشته اولین جلسه ستاد دهه فجر با اعضای ستاد استانی برگزار شد، گفت: ٢٥ کمیته تخصصی در فارس تشکیل شده و پس از تبادل نظر، سیاست‌ها و برنامه‌های قابل اجرا به مسئولان کمیته‌ها ابلاغ شد.هر دستگاه اجرایی برنامه‌هایی نیز ارائه خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف برگزاری برنامه‌های دهه فجر این است که با گذشت زمان اشاره‌ای به دستاوردهای انقلاب شود که بهترین راه، مقایسه قبل و بعد از انقلاب است، لذا این ایام فرصتی است تا با هنر تبیین در ارائه برنامه‌ها، شاهد تاثیرگذاری در جامعه باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس اضافه کرد: مشکلات و نقاط ضعف‌هایی وجود دارد که به آن خیلی پرداخته می‌شود و این روزها بسیار بزرگنمایی شده، در حالی که خدمات و دستاوردها تبیین نشده است.

ملک مکان اضافه کرد: گاهی یک مشکل کوچک آنچنان فضاسازی می‌شود که همه خدمات نادیده گرفته می‌شود در حالی که اسلام، دین متوازن است و باید در همه موارد متعادل رفتار کرد از جمله پرداختن به مشکلات و دستاوردها.

وی همچنین با تاکید بر اینکه جهاد تبیین که بخشی به نخبگان و بخشی به رسانه‌ها بر می‌گردد در این ایام مدنظر قرار داده شود تا جای مظلوم و ظالم تغییر نکند، عنوان کرد: سمت و سوی برنامه‌های دهه فجر فارس باید به صورت جشن باشد؛معمولا به برنامه‌های عزاداری خوب پرداخته می‌شود اما کمتر به مسائل شاد در ایام و مناسبت‌های شاد پرداخته‌ایم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس تصریح کرد: مردم با توجه به استرس و اضطراب‌هایی که ماههای اخیر به آنها وارد شد، نیاز به روحیه‌ای شاد دارند.

ملک مکان با تاکید بر این موضوع که به جز جشن‌های عمومی هر نهادی در محیط ادارای خود جشن‌هایی برگزار کند، گفت: تاریخ انقلاب و حوادث قبل از انقلاب و ظلم و ستم قبل از انقلاب به ویژه برای نسلی که آن را درک نکرده‌اند به صورت هنرمندانه بیان شود که بخشی از آن به رسانه‌ها باز می‌گردد.

وی با بیان اینکه یکسری مشکلاتی که معمولا به چشم می‌آید مثل معیشت باید علت یابی شوند، گفت: دو برنامه محوری و کلیدی همانند سال‌های گذشته از جمله ۱۲ بهمن و ٢٢ بهمن که اوج همه شادی‌ها و نشاط و به نوعی رفراندوم سالانه مردم در صحنه و اعلام حمایت از نظام و تداوم نظام و انقلاب است، امسال هم خواهیم داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس همچنین از راه‌اندازی بانک ایده پردازی برای برگزاری برنامه‌های مناسبتی به ویژه دهه فجر و برای برگزار کردن جشن‌ها خبر داد.

انتهای پیام/
برچسب ها: شیراز ، فارس ، ملک مکان
نظرات بینندگان