کد خبر: ۱۵۸۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۵ - ۲۴ بهمن ۱۴۰۱
رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی آموزش وپرورش فارس خبر داد:

آغاز مسابقات والیبال و بسکتبال دانش‌آموزان دختر کشور در شیراز

رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی آموزش وپرورش فارس از آغاز مسابقات والیبال و بسکتبال دانش‌آموزان دختر کشور در شیراز خبر داد.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، امروز دوشنبه ۲۴ بهمن، مسابقات والیبال و بسکتبال دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه سراسر کشور به میزبانی شیراز، آغاز شد.

ابوذر زیدآبادی‌نژاد رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی آموزش وپرورش فارس در این خصوص گفت: این دوره از مسابقات ورزشی دانش‌آموزان سراسر کشور، یادواره شهدای مدارس زینبیه و ثارالله شهرستان میانه و شهدای دانش‌آموز حرم شاهچراغ(ع)، با حضور ۵۲ تیم آغاز شده است.

وی افزود: از بین کل تیم‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر سراسر کشور، ۲۳ تیم در رشته بسکتبال و ۲۹ تیم نیز در رشته والیبال با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

زیدآبادی‌نژاد با بیان اینکه رقابت‌ها تا ۲۹ بهمن ادامه دارد، گفت: این رقابت‌ها در سالن‌های ورزشی شهدا، شهید بهشتی، پوریای ولی، طباطبایی، شهید حمزه و  نرجس برگزار می‌شود.

 رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی آموزش وپرورش فارس با اشاره به اینکه مراسم قرعه کشی یکشنبه ۲۳بهمن و پس از ورود تیم‌ها در شیراز برگزار شد، گفت: در حاشیه این رقابت‌ها، اقدامات فرهنگی مختلفی را برنامه‌ریزی کرده‌ایم که اجرایی خواهد شد.

وی اضافه کرد: غرفه های مختلفی نظیر شهدای زینبیه، سنجش سلامت و کارهای فرهنگی تربیتی و اخلاقی تدارک دیده و دایر شده است، البته اقامه نماز جماعت و برگزاری مسابقات و بازی های فکری و فرهنگی و بازدید از اماکن تاریخی و مذهبی شیراز هم در برنامه است.

انتهای پیام/
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان