کد خبر: ۱۵۸۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۵ - ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
مسئول مرکز تربیت بدنی سپاه فجر فارس خبر داد:

شیراز میزبان مسابقات فوتسال جهادگران کشور

مسئول مرکز تربیت بدنی سپاه فجر استان فارس گفت: تیم‌های منتخب فوتسال گروه‌های جهادی کشور از دوم الی پنجم اسفند ماه امسال در شیراز به رقابت می‌پردازند.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه» محمد هادی درودمند، مسئول مرکز تربیت بدنی سپاه فجر استان فارس در گفتگو با این رسانه گفت :تیم‌های منتخب فوتسال گروه‌های جهادی کشور از 2 الی 5 اسفند ماه 1401 در شیراز به رقابت می‌پردازند.

مسئول مرکز تربیت بدنی سپاه فجر استان فارس در خصوص این رویداد ورزشی بیان کرد: به یاری خداوند متعال مفتخریم که اولین دوره مسابقات فوتسال گروه‌های جهادی کشور به میزبانی شهر شیراز - سومین حرم اهل بیت علیهم السلام انجام خواهد شد و شاهد شور و نشاط در بین جوانان برومند جهادگر کل کشور باشیم .

 درودمند در ادامه افزود: این مسابقات مرحله استانی و منطقه‌ای آن در استان‌های مختلف انجام شده است و تیم منتخب آنان به این مسابقات راه پیدا کردند که با توجه به تجمع بزرگ ورزشکاران استان فارس در نیمه شعبان تحت عنوان جام منتظران با حضور ۸ تیم برگزار خواهد شد .

تیم های شرکت کننده در این رویداد ورزشی از استان‌های خوزستان، قزوین، سمنان، گلستان، آذربایحان شرقی،اصفهان،زنجان و فارس هستند


انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان