کد خبر: ۱۵۸۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۵ - ۲۶ فروردين ۱۴۰۲
پرهیجان و دیدنی در کویر؛

مس یک - پرسپولیس ۳، این بازی ده گل دیگر داشت!

پرسپولیس در یک بازی پر موقعیت و هیجان‌انگیز با نتیجه سه بر یک مس کرمان را شکست داد و یک پیروزی ارزشمند پیش از دربی به دست آورد.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر، مس کرمان در ورزشگاه مملو از جمعیت باهنر میزبان پرسپولیس بود. دو تیم انگیزه‌های بالایی داشتند و پرسپولیس برای بازگشت به صدر و مس برای دورتر شدن از منطقه سقوط به پیروزی نیاز داشتند.

بازی از همان ابتدا پرهیجان و با موقعیت‌های زیاد آغاز شد و در نهایت در دقیقه ۲۲، قفل دروازه شهداد نژاد روی سانتر عالی اسماعیلی‌فر و ضربه تمام کننده سعید صادقی شکسته شد.

درحالی که مسی‌ها هنوز در شوک این گل بودند، مهدی عبدی در محوطه جریمه سرنگون شد تا گولسیانی اختلاف را از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۲۶ دو برابر کند. در این نیمه پرسپولیس موقعیت‌های دیگری نیز داشت اما بازی با همان دو گل به پایان رسید.

در شرایطی که در نیمه دوم بازی طوری پیش می‌رفت که پرسپولیس به گل‌های دیگر نیز دست پیدا کند اما پس از چند فرصت‌سوزی از سوی شاگردان گل‌محمدی، این مس کرمان بود که در دقیقه ۶۳ از به هم ریختگی خط دفاعی قرمزها بهره برد و اختلاف را به حداقل کشاند. مرتضی پورعلی‌گنجی با قرار گرفتن در مسیر شوت بازیکن حریف گل به خودی زد تا اوج استرس در کرمان برای هواداران پرسپولیس ایجاد شود.

مس چند دقیقه بعد از گل فشار را روی دروازه بیرانوند حفظ کرد اما سرخ‌ها خوش شانس بودند که شوت بازیکن حریف به تیرک خورد. یحیی گل‌محمدی که شرایط را بسیار سخت می‌دید دست به تعویض زد و با آوردن مهره‌های تازه نفس شرایط بازی را تغییر داد.

عیسی آل‌کثیر تنها یک دقیقه پس از ورود به زمین با فرار خوب خود از مدافع مس پنالتی گرفت تا گولسیانی دبل کند و خیال یحیی و هواداران این تیم راحت شود. جالب اینکه بعد از این گل نیز چندین فرصت خوب برای پرسپولیس خلق شد اما هیچ یک به گل تبدیل نشد.

مس یک - پرسپولیس ۳، این بازی ده گل دیگر داشت!

پرسپولیس با این پیروزی ۵۴ امتیازی شد و به طور موقت و با فاصله دو امتیاز بیشتر از استقلال و سپاهان به صدر صعود کرد. این تیم منتظر نتایج رقبا برای دانستن رتبه خود پیش از دربی می‌ماند.

ترکیب مس کرمان:

آرمان شهداد نژاد،‌ میلاد خدایی، عارف رستمی، محمد قاسمی نژاد (۸۰- محمد صالح محمدی)، جورج برایم کنده، علیرضا قادری، معین عباسیان، رونان کوک تونگییک، سید محمد ستاری، محمد امین کاظمیان، احمد نصیری (۱+۹۰محمد صبوری)

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر، مهدی ترابی (۸۳- عیسی آل کثیر)، سروش رفیعی (۷۰- سینا اسدبیگی)، میلاد سرلک (۱+۹۰- کمال کامیابی‌نیا)، سعید صادقی (۸۳- امید عالیشاه)، وحید امیری، مهدی عبدی (۷۰- لئاندرو پریرا)

نظرات بینندگان