کد خبر: ۱۵۹۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۶ - ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس:

معلمان در خط مقدم و میدان‌دار جنگ ترکیبی دشمن هستند

دکتر ایمانی فر در همایش تجلیل و گرامیداشت هفته معلم و هقته عقیدتی سیاسی در قیروکارزین گفت: در 8 سال دفاع مقدس رزمندگان در جبهه ها در انتظار حضور معلمان بودند اما امروز با تغییر تاکتیک دشمن در دشمنی خود، معلمان در خط مقدم و میدان دار و در حال جنگیدن با این جنگ ترکیبی هستند.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، ایمانی‌فر مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس در همایش تجلیل و گرامیداشت هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، که در شهرستان قیروکارزین برگزار شد، گفت:  معلمان جایگاه رفیع و ارزشمندی دارند و بلکه تربیت کنندگان شهدا و فضلا و تربیت کنندگان موثرترین آدم‌ها در جامعه اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه امروز با یک جنگ بزرگ و همه جانبه روبرو هستیم عنوان کرد: بخشی از این جنگ قطعا انفجار اطلاعات است و خروجی انفجار اطلاعات پدید آمدن جنگ ترکیبی و انسان‌های رایانه‌ای که از موضوعات مختلف مقدار خیلی ناچیزی مطالب در دسترس دارند.

ایمانی‌فر با اشاره به اینکه  امروز انتقال مطلب به کودک و نوجوان بسیار سخت شده است گفت: آموزش و تعلیم و تربیت به منزله جنگیدن و مجاهدت است. در 8 سال دفاع مقدس رزمندگان در جبهه‌ها در انتظار حضور معلمان بودند اما امروز با تغییر تاکتیک دشمن در دشمنی خود معلمان در خط مقدم و میدان‌دار و در حال جنگیدن با این جنگ ترکیبی هستند.

وی خاطرنشان کرد: امروز در مجموعه سپاه و نهادهای انقلابی دستگاه‌های اجرایی کشور موظف هستیم در پشتیبانی از معلمان قدم برداریم.

این همایش با حضور مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس، امام جمعه قیروکارزین، فرمانده سپاه ، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه، رئیس آموزش و پرورش و دیگر مسئولان و جمعی از فرهنگیان بسیجی در محل اداره ارشاد اسلامی شهرستان قیروکارزین برگزار شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تجلیل ، هفته معلم ، فرهنگی
نظرات بینندگان