کد خبر: ۱۵۹۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۰ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
نماینده ولی فقیه در فارس:

خواستار خوب و مطلوب برگزار شدن انتخابات اسفندماه هستیم

نماینده ولی فقیه در فارس، گفت: قطعا خوب و مطلوب برگزار شدن انتخابات اسفندماه یکی از این صحنه هایی است که به دنبال آن خواهیم بود.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در فارس، امروز  پنجشنبه ۱۸ خرداد در جلسه معارفه رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان فارس، گفت: بنده می‌دانم سال انتخابات، سال پرکاری برای عزیزان شورای نگهبان است و باید کارهای خود را قانون‌مند ادامه دهند اما در جاهایی که نیاز است یک روش ضابطه‌مند ایجاد کنیم از این کار دریغ نکنیم تا این مساله سنت شود و نظام اسلامی در گام دوم پیش رود.

وی ادامه داد: ما در این دوران ورزیدگی نیاز داریم که چنین افکاری اقدامات ما را ضابطه‌مند کند و سلیقه‌ای کار کردن خوب نیست و انشاءالله این مسیر در زمان مدیریت جدید هیات نظارت شورای نگهبان استان نیز ادامه پیدا می‌کند.

خواستار خوب و مطلوب برگزار شدن انتخابات اسفندماه  هستیم

امام جمعه شیراز اظهارکرد: فارس شروع کننده خیلی چیزها بوده و خواهد بود گرچه هیچ وقت مدعی این نمی‌شود که ما شروع کننده بودیم و این ویژگی اهل فارس است.

آیت‌الله دژکام ادامه داد: شیرازی‌ها انصافا شروع کننده و جهت دهنده‌های خوبی در مسائل فرهنگی و مسائل مربوط به نظام هستند و انشاءالله این حرکت ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب برای شروع گام دوم فرمودند چه کارهایی باید بشود، و در این قسمت مقداری معطلی وجود دارد که باید بکوشیم و کار را پیش ببریم.

نماینده ولی فقیه در فارس، همچنین بیان کرد: امروز یک نوعی هماهنگی و همراهی در فضای استان به وجود آمده که زمینه حرکت استان به عنوان یک پیشران برای اهداف نظام است و امیدواریم دوستان مرکز نگاه به این داشته باشند که استان فارس در کجا قرار دارد و این فرصت پیش آمده را حمایت کنند تا بتوانیم آنچه را که لازمه پیشرفت استان و پیشران شدن استان در جنوب کشور است در همه ابعاد داشته باشیم.

به گزارش شیرازه، در این مراسم بهروز پرنیان به عنوان رئیس جدید دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان فارس معرفی و از تلاش‌های حجت‌الاسلام محمد عباس‌زاده جهرمی قدردانی شد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان ۱۱ اسفندماه امسال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان