کد خبر: ۱۵۹۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۶ - ۰۵ تير ۱۴۰۲
امام جمعه موقت مرودشت درگفتگو باشیرازه:

منافقین با ترور آیت‌الله خامنه‌ای سند تاریخی از جنایات خود برجای گذاشتند

امام جمعه موقت مرودشت گفت: در قضیه ترور رهبری امروز یک سند تاریخی از آن‌ها در دنیا جامانده که هر وقت نام این منافقین کوردل برده می‌شود این‌ها مورد تنفر مردم ایران واقع می‌شود.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری امام‌جمعه موقت شهرستان مرودشت در گفتگو با خبرنگار این رسانه در خصوص نقش آمریکا در پرورش، تقویت و تکثیر گروهک‌های تروریستی مخصوصاً منافقین بیان داشت: آمریکا برای ضربه وارد کردن به دولت‌مردان و مردم و جامعه در پرورش تقویت گروه تروریستی و منافقین نقش بسزایی دارد و غیر از کارهای تروریستی هم با به راه‌انداختن جنگ‌های روانی در جامعه به دنبال این هستند که مردم را از اهداف انقلاب و نظام جمهوری اسلامی جدا کند.

وی اظهار کرد: وظیفه ما این است که هوشیار باشیم و به دنبال این باشیم توطئه‌های این جنایت‌کاران را کشف کنیم و در مقابل آن بایستیم.

کلانتری یکی از اهداف بزرگ منافقین در سال ۶۰ را ترور مقام معظم رهبری در مسجد ابوذر تهران دانست و گفت: آن‌ها می‌خواستند کسانی که جانانه برای ملت ایران و این آب‌وخاک زحمت می‌کشیدند را از مسیر خود بردارند؛ اما خداوند نظر به ملت مظلوم داشت و منافقین در این ترور ناکام ماندند و خداوند آن‌ها را ناامید کرد و به فضل خدا مقام رهبری سالم ماندند تا این انقلاب با ارزش را رهبری کنند.

وی افزود: در قضیه ترور رهبری امروز یک سند تاریخی از آن‌ها در دنیا جامانده که هر وقت نام این منافقین کوردل برده می‌شود این‌ها مورد تنفر مردم ایران واقع می‌شود.

وی با معجزه دانستن عدم حضور مقام معظم رهبری در حادثه تروریستی هفتم تیر بیان داشت: در هفتم تیر سال ۶۰ که شهید مظلوم بهشتی و تعداد نمایندگان شورای مجلس اسلامی و یاران انقلاب در دفتر جمهوری اسلامی به‌ وسیله منافقین جنایت‌کار ترور شدند و این عزیزان را از ما گرفتند در این حادثه آن‌ها در صدد بودند مقام معظم رهبری و همه مسئولین را تا آن جایی که توان داشتند شهید کنند؛ اما روز قبل در توطئه‌ای در مسجد ابوذر تهران به‌وسیله بمب صوتی حضرت آقا را مجروح کردند و ایشان هفتم تیر در دفتر جمهوری اسلامی حضور نداشتند و خداوند با ملت بود رهبری جان سالم از این حادثه به در بردند که امروز سکان‌دار کشتی جمهوری اسلامی هستند.


انتهای پیام/224224





نظرات بینندگان