کد خبر: ۱۵۹۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۵ - ۰۷ تير ۱۴۰۲
مدیرکل آموزش و پرورش فارس:

بیش از سه هزار پایگاه تابستانی در فارس جریان دارد

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: طرح «تربیت بدون توقف» برای غنی‌سازی تعطیلات تابستانه دانش‌آموزان در بیش از سه هزار پایگاه اوقات فراغت این استان اجرا شد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، محمد خلیل عسکری مدیرکل آموزش و پرورش فارس در صد و پنجاه و هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان فارس بیان کرد: دریافت مجوز برگزاری مسابقات قرآن دانش‌آموزان جهان اسلام به میزبانی شیراز در دست پیگیری است.

وی افزود: باتوجه به افزایش آمار پذیرش دانشجو معلمان، رفع مشکل فضاهای آموزشی دانشگاه فرهنگیان فارس ضروری است و ارتقا این وضعیت زیرساخت‌ها به طور جدی در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس از آماده‌سازی شرایط برای استقرار اداره آموزش و پرورش در شهر جدید صدرا خبر داد و گفت: با پیگیری‌های چهار نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی و همت دولت مردمی سیزدهم، اداره آموزش و پرورش شهر صدرا در غرب شیراز، به زودی در این شهر مستقر می‌شود.

عسکری در ادامه اظهار کرد: در رویکرد جدید، تلاش داریم در آموزش و پرورش، فرهنگ مطالبه‌گری جایگزین پاسخگویی شود.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس، افزود: در راستای پاسخ به شبهات دینی دانش‌آموزان و پیشگیری از طرح شبهات انحرافی در مدارس، دوره‌های ضمن خدمت ویژه دبیران دینی سراسر استان اجرایی شد.

وی ادامه داد: با وجود طرح‌ریزی برخی نقشه‌ها برای ایجاد ناامنی و بی اعتبار کردن امتحانات پایان سال دانش‌آموزان، اما این نقشه‌ها با مدیریت حوزه سنجش آموزش و پرورش ناکام ماند و فرآیند برگزاری امتحانات پایانی به سرانجام شد.

 انتهای پیام/
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان