کد خبر: ۱۵۹۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۳ - ۰۹ تير ۱۴۰۲

قاتل جهرمی و گروگانگیر اِوزی توسط پیلس دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان اِوز از یک گرونگیری توسط پدر خانواده خبر داد و گفت: با حضور به موقع پلیس، چهار نفر گروگان گرفته شده به صورت صحیح و سالم آزاد شدند و فرد گروگانگیر نیز دستگیر شد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، هادی محمدیان فرمانده انتظامی شهرستان اِوز بیان کرد: در پی وقوع یک فقره گروگانگیری اعضای خانواده توسط پدر و تهدید همراه با تیراندازی در روز گذشته، هشتم تیرماه در یکی از محله‌های شهرستان اوز، بلافاطله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: ماموران در بررسی اولیه مطلع شدند، فردی به هویت فرزاد به دلیل نداشتن حالت روحی و روانی مناسب و اختلاف خانوادگی، فرزندان(سه دختر) و همسر خود را در خانه حبس و با تیراندازی به صورت هوایی با اسلحه سوزنی باعث رعب و وحشت آنان شده است.

فرمانده انتظامی اوز ادامه داد: با هدایت مستقیم سردار حبیبی فرمانده انتظامی استان، تیم‌های عملیاتی وارد عمل شدند و با رایزنی و اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند متهم را دستگیر و افراد گروگان را در صحت کامل آزاد کنند.

محمدیان با بیان اینکه اسلحه متهم کشف و گروگان‌گیر برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، تصریح کرد: علت اصلی گروگانگیری در دست بررسی است.


دستگیری قاتل در کمتر از ۷۲ ساعت در جهرم

فرمانده انتظامی جهرم نیز از کشف قتل و دستگیری قاتل و همدستش در کمتر از ۷۲ ساعت‌ در این شهرستان خبر داد.

خسرو رزمجویی در تشریح این خبر اظهارکرد: در پی مفقودی فردی ۵۸ ساله در چهارم تیرماه سال جاری به صورت مشکوک در یکی از محله‌های جهرم و پیگیری خانواده وی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی جهرم قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی و سرنخ‌های به دست آمده، مشخص شد جسد فرد مفقودی در باغی اطراف شهر جهرم دفن شده است.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی پس از سه روز تلاش شبانه‌روزی موفق شدند در این خصوص قاتل و همدستش که برادر بودند را شناسایی و آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

 رزمجویی با بیان اینکه متهمان ۴۰ و ۴۲ ساله در تحقیقات پلیسی به قتل مرد ۵۸ ساله ( از طریق خفه کردن) اعتراف کردند، اظهارکرد: متهمان در بازجویی اولیه علت ارتکاب به قتل را اختلافات مالی با مقتول عنوان کردند.

این مقام انتظامی بابیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند،گفت: تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری ۲ نفر از عوامل دیگر که در این جرم مشارکت داشته اند کماکان ادامه دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: قتل ، قاتل ، شیرازه ، اوز
نظرات بینندگان