کد خبر: ۱۵۹۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۱۱ تير ۱۴۰۲
امام جمعه موقت قیروکارزین:

ترور ۱۷ هزار نفر مردم ایران توسط منافقین با حمایت آمریکا از سند جنایت این شیطان بزرگ است

امام جمعه موقت قیروکارزین با اشاره به روز افشای حقوق بشر آمریکایی گفت:منافقین کوردل با حمایت آمریکای جنایتکار 17 هزار نفر از اقشار مختلف مردم ایران را به شهادت و ترور کردند از سند جنایت شیطان بزرگ است.
به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌ها پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، امام جمعه موقت قیروکارزین در خطبه های نماز جمعه قیروکارزین با اشاره به روز افشای حقوق بشر آمریکایی اظهار داشت: دوازدهم تیر ۱۳۶۷ هواپیمای مسافری ایرباس ایران که از بندرعباس عازم دبی بود، بر فراز آب‌های خلیج فارس   مورد هجوم ناو جنگی  متجاوز آمریکایی بنام وینسنس قرار گرفت و همه مسافران و خدمه آن بیش از 290 نفر اعم از مرد و زن و کودک و نوجوان و کهن‌سال تکه پاره شده و به شهادت رسیدند.

حجت الاسام طالبی با بیان  جنایت های آمریکا  عنوان داشت: این آمریکای مدعی حقوق بشر است که خون مردم ایران و آزادی خواهان جهان از چنگال این جنایتکار میریزد.

وی گفت: منافقین کوردل  با حمایت آمریکای جنایتکار 17 هزار نفر از اقشار مختلف مردم ایران را به شهادت و ترور کردند و سرکرده آن مسعود رجوی به صدام تضاهر می کرد که ما این مردم را به شهادت رسانده ایم. 

حجت الاسام طالبی  افزود: اقدامات اخیر دولت آبانی بر علیه گروهک منافقین که در آنجا هم به ملت ایران خیانت کردند  دست قهر الهی بود. امیدواریم  توسط دولت آلبانی سران منافقین کوردل از راه قانون تحویل دولت ایران داده شوند تا محاکمه شوند. آن و قت خواهیم دید این منافقین کور دل چه جنایاتی مرتکب شده اند چرا که خیلی از جنایات آن ها بر ما مخفی است.

وی در بخشی دیگر از خطبه های نماز جمعه با اشاره به اهمیت عید غدیر و عید ولایت عنوان کرد: در تاریخ اسلام هیچ قضیه ای  به اهمیت و بزرگی ماجرای غدیر و امیر مومنان علی بن ابیطالب (ع)  به جانشینی پیامبر اسلام (ص) نداریم.

امام جمعه موقت قیروکارزین گفت: علامه امینی 35 سال در کتابخانه های دنیا از منابع دست اول اهل تسنن برای اثبات امامت و ولایت امیر مومنان زحمت ها کشید و کتاب العدیر نوشت. و همچنین  علامه حلی کتابی   بنام الفین دارد که دو هزار دلیل برای اثبات ولایت امیر مومنان (ع) نوشته است.
نظرات بینندگان