کد خبر: ۱۵۹۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۴ - ۱۳ تير ۱۴۰۲
نماینده ولی فقیه در فارس:

استفاده از ابزار تبلیغی برای صیانت از ولایت ضروری است

نماینده ولی‌فقیه در فارس و امام‌جمعه شیراز گفت: برای صیانت از ولایت نیازمند ابزار تبلیغی مناسب هستیم.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی‌فقیه در فارس عصر دوشنبه در همایش نقش شبکه امامت در صیانت از جایگاه ولایت‌فقیه در شیراز افزود: وقتی ابزار مناسب در اختیار نداریم در صیانت موفق نمی‌شویم و ضربه می‌خوریم.

 وی، در خصوص شبکه امامت گفت: امروز به شبکه اجتماعی شبکه مجازی گفته می‌شود درحالی‌که در علوم اجتماعی فقط منظور شبکه مجازی نیست؛ بلکه یک جمعیتی که در هدف باورها و نحوه تأمین مالی با هم مشترک هستند شبکه است.

آیت‌الله دژکام در ادامه عنوان کرد: به نظر بسیاری از محققین علوم اجتماعی، روحانیت، مساجد و ائمه جمعه یک شبکه اجتماعی هستند.

 امام‌جمعه شیراز گفت: امروز شبکه روحانیت یک وظیفه سنگین بر عهده دارد، این شبکه اگر بخواهد در صیانت از ولی‌فقیه ایفای نقش کند باید چند کار انجام دهد.

نماینده ولی‌فقیه در فارس، افزود: از جمله کارها می‌توان به خوب فهمیدن مضامین و مفاهیم دینی به‌ویژه بحث ولایت رهبری، مبارزه و جهاد تبیین، تولی، رصد تهاجمات فرهنگی دشمن و تهیه ابزار تبلیغ و جهاد تبیین اشاره کرد.

 وی، ضمن تأکید بر لزوم تقویت آموزش در زمینه صیانت از ولایت اظهار کرد: اگر شبکه امامت می‌خواهد از ولایت صیانت کند باید نسبت به آموزش در این زمینه فکر جدی شود.

 امام‌جمعه شیراز: همچنین برای تبلیغ صیانت امکانات و ابزارهایی نیاز است که اگر این ابزارها را به شکل درست و مناسب آماده نکرده باشیم موفق نخواهیم بود.

 همایش نقش شبکه امامت در صیانت از جایگاه ولایت‌فقیه با حضور ائمه جماعت استان‌های فارس، کرمان، بوشهر، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد در شیراز برگزار شد.

انتهای پیام/
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان