کد خبر: ۱۶۰۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۳ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
رئیس مجمع بسیجیان استان فارس:

از واکنش سریع نیروهای نظامی و امنیتی فارس تشکر می‌کنم

رئیس مجمع بسیجیان استان فارس در پی حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ بیانیه‌ای صادر کرد و از واکنش سریع نیروهای نظامی و امنیتی فارس تشکر کرد.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، محسن علیزاده، رئیس مجمع بسیجیان استان فارس و نماینده سپیدان و بیضاء در مجلس شورای اسلامی، در پیامی ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به حرم شاهچراغ(ع)، شهادت جمعی از هموطنان در این حادثه را تسلیت گفت و از واکنش سریع نیروهای نظامی و امنیتی فارس قدر دانی کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 حادثه تلخ و دلخراش دیگری را در پی حمله کور تروریست‌های تکفیری به آستان مقدس شاهچراغ( ع) شاهد بودیم که متاسفانه، تعدادی از خادمان و زائران این حرم مطهر شهید و مجروح شدند.
این اتفاق ناگوار، موجب تألم و تأثر خاطر همه مردم ایران اسلامی شده است، اما دشمنان این ملت سرافراز باید بدانند که با چنین اقدامات رذیلانه، ذره‌ای از انسجام و وحدت ملت کاسته نخواهد شد و بی تردید دستان ناپاک و پلید آمران و مجریان این واقعه دردناک برکنده می‌شود.

ضمن ابراز همدردی وعرض تسلیت به خانواده‌های داغدار شهدای گرانقدر حادثه تروریستی حرم شاه‌چراغ(ع)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران و همچنین آرزوی سلامتی و شفای عاجل برای مجروحان این حادثه تروریستی، از واکنش سریع نهادهای امنیتی و انتظامی استان فارس که باعث گردید از یک فاجعه بزرگ‌تر جلوگیری شود، تشکر و قدردانی می‌نمایم.

محسن علیزاده ؛رئیس مجمع بسیجیان استان فارس 
  
   انتهای پیام/224224 
نظرات بینندگان