کد خبر: ۱۶۰۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۶ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۲

درخشش نوجوان دارابی در مسابقات تنیس روی میز کشور

آوا یزدان‌پناه، نوجوان دارابی در مسابقات تنیس روی میز آزاد و دسته برتر نوجوانان دختر موفق به کسب مدال طلا شد.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، مسابقات تنیس روی میز آزاد و دسته برتر نوجوانان دختر کشور، با حضور ۹۸ تنیسور منتخب مناطق ۱۱ گانه، به میزبانی ارومیه از ۲۴ تا ۲۷ مرداد ماه ۱۴۰۲ برگزار شد، که ۴ ورزشکار دارابی، موفق به حضور در این رقابت‌ها شدند.

نگار خضرایی که برای اولین بار و آرمیتا اسماعیل‌زاده برای بار دوم جواز حضور در رقابت‌های کشوری را کسب کرده بودند، موفق به صعود از دور مقدماتی نشدند.

ثمین خاکپور دیگر تنیسور موفق دارابی، در دور مقدماتی، نمایندگان استان‌های کردستان، خراسان رضوی و گیلان را مقتدرانه شکست داد و به عنوان سرگروه به دور حذفی صعود کرد.

وی در دور اول حذفی، دیگر نماینده فارس را از پیش رو برداشت و در دور دوم با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ مغلوب تنیسور تهرانی شد و از راهیابی به دسته برتر کشور باز ماند.

درخشش نوجوان دارابی در مسابقات تنیس روی میز کشور

۱۶ ورزشکار برتر کشور در یک جدول دوره‌ای رقابتی سخت و نفسگیر را دنبال کردند، که در نهایت آوا یزدان‌پناه ملی‌پوش ارزنده دارابی، توانست مقتدرانه بر سکوی قهرمانی بایستد و با شایستگی، مدال طلای این رقابت‌ها را کسب کند و برگ زرین دیگری بر افتخارات پرشمار خود و ورزش داراب بیفزاید.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان