کد خبر: ۱۶۰۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۴ - ۱۱ شهريور ۱۴۰۲
سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس :

ورزش همگانی روی ریل پیشرفت است

سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس گفت: ورزش همگانی روی ریل توسعه و پیشرفت قرار دارد و نشان از هم‌افزایی در بین تمام دستگاه‌های اجرایی شکل‌گرفته و هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس دارد.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، علیرضا غلامیان سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس با بیان عملکرد هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس از ابتدای حضور خود ضمن تقدیر از هیئت‌رئیسه هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس گفت: ورزش همگانی روی ریل توسعه و پیشرفت قرار دارد و نشان از هم‌افزایی در بین تمام دستگاه‌های اجرایی شکل‌گرفته و هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس با بهره‌گیری از پتانسیل‌های موجود و استفاده از پیش‌کسوتان و مربیان سعی در توسعه ورزش محلات و نقاط دورافتاده برای ارتقای سطح سلامت و توسعه ورزش همگانی دارد .

وی افزود: تمام هیئت‌های ورزش‌های همگانی شهرستان‌های فارس و کارگروه‌های متناظر هیات ورزش‌های همگانی فعال و پویا هستند و با ارزیابی‌های صورت‌گرفته شهرستان جهرم رتبه اول ارزیابی و عملکرد هیئت‌های ورزش‌های همگانی استان فارس را کسب کرد و قطعاً این امر با حمایت‌های مسئولین و تلاش و پیگیری زارعیان رئیس هیات ورزش‌های همگانی شهرستان جهرم اتفاق افتاده است .

جوان‌ترین سرپرست هیات ورزش‌های همگانی در بین استان‌های کشور گفت: خبرهای بسیار خوبی در آینده نزدیک از هیات ورزش‌های همگانی استان فارس خواهید شنید .

در ادامه رضایی نماینده شهرستان جهرم با تمجید از عملکرد هیات ورزش‌های همگانی استان فارس گفت: امروز خوشحالم به بهانه تقدیر از فوتبالیست‌های قهرمان بخش سیمکان، در خدمت اعضا و ورزشکار هیات ورزش‌های همگانی فارس و جهرم هستم و قهرمانی جهرم در جام مینی‌فوتبال محلات استان فارس را به مسئولین شهرستان تبریک گفتند.

ورزش همگانی روی ریل پیشرفت است

وی افزود: همه ما مسئولین و در رأس آن رئیس اداره ورزش و جوانان وظیفه داریم که ورزشکاران توانمند در سطح شهرستان‌های جهرم و خفر را شناسایی کرده و حمایت کنیم و به جز حمایت مالی، وظیفه داریم که حمایت معنوی هم صورت بگیرد، تکریم قهرمانان بزرگ‌ترین حمایت است.
در ادامه غلامیان به‌صورت چهره‌به‌چهره با ورزشکاران و کمیته‌های متناظر هیات ورزش‌های همگانی شهرستان جهرم دیدار و ضمن ارائه‌طریق در خصوص مشکلات بعضی کمیته‌ها از زحمات داوود رستمی و کاظمی سرپرست و مربی تیم بخش سیمکان تجلیل و قدردانی و لوح تقدیر و پاداش نقدی تیم قهرمان تقدیم شد.


انتهای پیام/
نظرات بینندگان