کد خبر: ۱۵۴۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۳ - ۲۱ تير ۱۴۰۱
استاندار فارس در آیین افتتاحیه جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده:

ورزشکاران باید در ورزش، اخلاق و معنویت الگو باشند

ایمانیه گفت: قهرمانان علاوه بر ورزش، باید در عرصه اخلاق و معنویت الگو باشند.

به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، آیین افتتاحیه جشنواره بزرگ فرهنگی ورزشی شمیم خانواده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عنوان امام رئوف امروز 21 تیرماه در مجموعه ورزشی شهید دستغیب شیراز برگزار شد.

در این جشنواره بیش از یک هزار و ۸۰۰ فرزند ذکور خانواده های سپاه از سراسر کشور، به مدت سه روز در ۶ رشته ورزشی به رقابت می پردازند.

محمدهادی ایمانیه استاندار فارس در  آیین افتتاحیه این جشنواره از سپاه فجر فارس بابت میزبانی این برنامه ی ملی تقدیر کرد و افزود: جای بسی خوشحالی است که در استان ورزش‌دوست فارس و شیراز و ورزش پرورمیزبان ورزشکارانی از سراسر کشور هستیم که فرزندان برومند نیروهای ارزشمند پاسدار انقلاب اسلامی هستند.

وی در خصوص وظایف مسئولان و ورزشکاران اظهار کرد: وظیفه ما مدیران حمایت از ورزش، همت به خرج دادن، هزینه کردن، برنامه‌ریزی داشتن و هدف‌گذاری است و وظیفه ورزشکاران نشان دادن غیرت، جوانمردی، همت و اراده قوی مسلمان ایرانی است.

ایامنیه ضمن اشاره به بیانات و تاکیدات رهبری در خصوص ورزش همگانی و الگوبرداری از جوانان قهرمان ابراز کرد: جوان ورزشکاری که با اعتماد دینی، مردانگی و دلدادگی به کشور و وطن خود قهرمان می شود، نشاط و انگیزه بیشتری را در سایر جوانان ایجاد می کند.

استاندار فارس در خصوص قهرمانان ورزشکار تصریح کرد: قهرمانان علاوه بر ورزش، باید در عرصه اخلاق و معنویت الگو باشند.

انتهای پیام/ر

نظرات بینندگان