کد خبر: ۱۶۰۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۱ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۲
رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش فارس خبر داد:

۲۵ شهریور، آخرین مهلت ثبت‌نام سرویس مدارس فارس

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش فارس، گفت: آخرین فرصت برای ثبت‌نام و دریافت خدمات سرویس مدارس ۲۵ شهریورماه اعلام شده است.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پیاگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، آخرین فرصت برای ثبت‌نام و دریافت خدمات سرویس مدارس ۲۵ شهریورماه اعلام شد.

حشمت‌الله وفایی رئیس اداره انجمن اولیاومربیان آموزش‌وپرورش فارس با بیان این‌که والدین دانش‌آموزان می‌توانند نرخ مصوب سرویس مدارس را در بخش «نرخ‌نامه سرویس مدارس ۱۴۰۲ -۱۴۰۳» مشاهده کنند، گفت: ۲۵ شهریورماه آخرین‌مهلت برای نام‌نویسی استفاده از سرویس مدارس است و رانندگان نیز تا همین تاریخ می‌توانند برای به‌عهده‌گرفتن سرویس به شرکت‌های پیمانکار مراجعه کنند.

با اعلام اینکه نرخ سرویس مدارس فارس برای سال تحصیلی جدید از سوی شورای شهر تصویب شده، افزود: این نرخ بسته به نوع خودرو، تعداد دانش‌آموزان و میزان مسافت برای دانش‌آموزان متفاوت است.

 براین‌اساس سرویس مدارس به پنج گروه دسته‌بندی‌شده‌اند که نرخ استفاده از آن‌ها برای دانش‌آموزان بسته به نوع خودرو برای یک کیلومتر از چهار میلیون و ۴۸ هزار تومان تا هفت میلیون و ۳۹۸ هزار تومان متغیر است و هزینه مسافت بیشتر نیز به آن افزوده می‌شود. وی اضافه کرد: میزان ۱۰ درصد به نرخ سرویس مدارس واقع در طرح مصوب محدوده ترافیک شهر شیراز و پنج درصد نیز به نرخ مصوب خدمات حمل‌ونقل دانش‌آموزان مدارس خاص (استثنایی) افزوده خواهد شد.
 
 رئیس اداره انجمن اولیاومربیان آموزش‌وپرورش فارس توضیح داد: نرخ سرویس مدارس از ابتدا از سوی سازمان حمل‌ونقل شهرداری به آموزش‌وپرورش پیشنهاد و سپس در شوراهای شهر نیز مصوب شد و پس از تأیید از سوی فرمانداری‌ها، از طرف سازمان‌های حمل‌ونقل شهرداری به آموزش‌وپرورش ابلاغ شد. وفایی ادامه داد: این نرخ‌نامه برای آگاهی مردم بر روی سامانه https://shirazs.org/ قرار گرفته و به شرکت‌های پیمانکار سرویس‌های مدارس نیز ابلاغ شده تا مبنای کار قرار گیرد.
 
 وی رئیس اداره انجمن اولیاومربیان آموزش‌وپرورش فارس تأکید کرد: والدین پس از ثبت‌نام سرویس مدارس از پرداخت هرگونه وجه نقد و دستی به رانندگان خودداری کنند؛ چراکه دریافت هر هزینه‌ای خارج از درگاه الکترونیکی سامانه https://shirazs.org/ خلاف قانون است.
 
 وفایی توضیح داد: هزینه سرویس مدارس از این درگاه الکترونیکی در سه قسط ۴۰، ۴۰ و ۲۰ درصدی در آبان، بهمن و اسفندماه از دانش‌آموزان دریافت می‌شود و سرویس‌ها تا پایان اردیبهشت‌ماه به دانش‌آموزان خدمت‌رسانی می‌کنند.


انتهای پیام/


نظرات بینندگان