کد خبر: ۱۶۰۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۲ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۲

نگارخانه دائمی ایثار و شهادت در استان فارس افتتاح شد

با حضور معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، نگارخانه دائمی ایثار و شهادت در استان فارس افتتاح شد و همه روزه به جز روزهای تعطیل پذیرای عموم است.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس، سید محمدصادق هاشمی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در مراسم افتتاحیه نگارخانه دائمی ایثار و شهادت در استان فارس، گفت: مراکز فرهنگی تحت نظر بنیاد شهید و امور ایثارگران باید در اختیار مردم و گردانندگان و برگزارکنندگان برنامه‌های فرهنگی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه برپایی نگارخانه‌ها یکی از راه‌های حفظ و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت است افزود: ‌بنیاد شهید و امور ایثارگران در نظر دارد با بازسازی مراکز فرهنگی خود، این ظرفیت عظیم فرهنگی را در اختیار مردم و گروه‌های توسعه فرهنگ ایثار و شهادت قراردهد.

ابراهیم بیانی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس نیز گفت: این نگارخانه با مساحت ۶۱۰ متر مربع بزرگترین نگارخانه استان فارس است.

بیانی افزود: نگارخانه ایثار ظرفیت نمایش ۱۰۰ اثر از جمله عکس، گرافیک، نقاشی و نقاشی خط را دارد.

به گزارش شیرازه، این نگارخانه هر روز به جز روزهای تعطیل از ساعت  ۸ تا ۱۲ در مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار فارس واقع در خیابان فراشبندی (پشت باغ جنت) پذیرای عموم است.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان