کد خبر: ۱۶۰۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۷ - ۳۱ شهريور ۱۴۰۲
استاندار فارس:

رمز پیروزی در جنگ تحمیلی عامل توسعه در کشور است

استاندار فارس گفت: می‌توان با بهره‌گیری از دلایل پیروزی در جنگ تحمیلی و استفاده از این شاخص‌ها، مسیر پیشرفت و توسعه را برای کشور تسهیل کرد.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، محمدهادی ایمانیه استاندار فارس صبح امروز جمعه۳۱شهریور۱۴۰۲در آئین رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس در شیراز بیان کرد: بزرگداشت هفته دفاع مقدس، بزرگداشت امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی است که با جان‌فشانی زمینه پیروزی حق علیه باطل را فراهم کردند.

ایمانیه تأکید کرد: یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که باید به نسل جدید جامعه و نسل‌های آینده کشور انتقال پیدا کند موضوع فرهنگ ایثار، شهادت و دفاع مقدس است و جوانانی که جنگ تحمیلی را ندیده‌اند حتماً باید خاطرات رزمندگان و ایثارگران هشت سال جنگ تحمیلی را مطالعه کنند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار با یادگاران دفاع مقدس علاوه بر این که تأکید ویژه‌ای بر اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت داشتند دلایل اصلی پیروزی ملت ایران در جنگ تحمیلی را هم عنوان فرمودند.

عالی‌ترین مقام دولت در استان فارس متذکر شد: می‌توان با بهره‌گیری از دلایل پیروزی در جنگ تحمیلی و استفاده از این شاخص‌ها، مسیر پیشرفت و توسعه را برای کشور تسهیل کرد.

ایمانیه با اشاره به اینکه اگر دلایل پیروزی در جنگ تحمیلی را در جامعه حفظ و نشر دهیم، کشور در مسیر پیروزی و تعالی قرار می‌گیرد، عنوان کرد: توکل بر خدا و ائمه اطهار (ع)، ازخودگذشتگی، دوری از مال دنیا، ولایت‌پذیری از امام راحل (ره)، خودباوری، جوان‌گرایی و اعتماد به جوانان و شجاعت نیروهای انقلابی از جمله دلایل پیروزی ایران در جنگ تحمیلی است.


انتهای پیام/
نظرات بینندگان