کد خبر: ۱۶۱۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۴ - ۰۴ مهر ۱۴۰۲
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار فارس خبر داد:

استخدام ۱۵۰ نفر در قالب طرح شهید زین‌الدین در فارس

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار فارس گفت: با پیگیری‌های استاندار فارس، مجوز جذب ۱۵۰ نیروی متخصص، کارآمد و نخبه در قالب طرح شهید زین‌الدین در این استان گرفته شد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، عبدالعلی کریمی، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار فارس از استخدام ۱۵۰ نفر در قالب طرح شهید زین‌الدین در فارس خبر داد و گفت: براین‌اساس، در ردیف اول این طرح ۱۰ نفر بر اساس تبصره ذیل ماده ۳۲ قانون خدمات کشوری و به تشخیص استاندار فارس و پس از احراز شایستگی لازم در جایگاه‌های مدیرکل، معاون مدیرکل، فرماندار و بخشدار به شکل کار معین جذب خواهند شد.

 وی ادامه داد: در ردیف دوم نیز بر اساس ماده ۲۴ و فصل ششم قانون مدیریت کشوری آئین‌نامه جذب و نگهداری سرمایه انسانی استعداد برتر و نخبه در دستگاه‌های اجرایی ۱۰ نفر از نخبگان به شکل پیمانی به استخدام در خواهند آمد.
 
کریمی اظهار کرد: در ردیف سوم نیز ۱۳۰ نفر از طریق برگزاری آزمون استخدامی جذب دستگاه‌های اجرایی استان خواهند شد.
 
 معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: براین‌اساس استانداری فارس ۳۰ نفر، جهاد کشاورزی، مرکز تحقیقات آموزش کشاورزی و اداره کل منابع طبیعی ۳۱ نفر، صنعت، معدن و تجارت استان ۲۰ نفر، دانشگاه‌های علوم پزشکی شیراز، فسا، جهرم، لار و گراش ۳۰ نفر، شرکت آب منطقه ۹ نفر، شرکت برق منطقه‌ای ۹ و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی فارس نیز یک نفر را از طریق آزمون استخدام خواهند کرد.
 
 کریمی افزود: دفترچه آزمون استخدامی برای جذب ۱۳۰ نیروی مذکور مهرماه جاری منتشر و آزمون آن نیز آبان‌ماه امسال برگزار خواهد شد.
 
 این مسئول ادامه داد: به‌منظور عملیاتی‌شدن مطلوب این طرح، از سوی استاندار فارس کمیته‌ای به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، تشکیل شد و فرایند کار در حال انجام است.
 
 وی ادامه داد: قبل از هر اقدامی باید سند پیشرفت استان را به تأیید دفتر رئیس‌جمهور می‌رساندیم که هم اینک تایدیه این سند از دفتر رئیس‌جمهور اخذ و در شورای راهبری توسعه مدیریت استان نیز به تصویب رسیده و دستگاه‌های اجرایی که می‌بایست نسبت به جذب این نیروها اقدام کنند هم مشخص شده است.

انتهای پیام/


منبع: ایرنا
نظرات بینندگان