کد خبر: ۱۶۱۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۰ - ۰۸ مهر ۱۴۰۲

جشن ولایت رسول اکرم (ص) در امام شهر برگزار شد

جشن بزرگ ولایت حضرت رسول اکرم (س) و اختتامیه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در امام شهر قیروکارزین با حضور با شکوه مردم برگزار شد.
ب️ه گزارش خبرنگار گروه شهرستانها پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»،اختتامیه برنامه‌های هفته دفاع مقدس و جشن بزرگ ولایت حضرت رسول اکرم (س) و آغاز هفته وحدت با حضور سردار مقدسی مشاور سردار قاآنی و معاون سردار شهید قاسم سلیمانی، فرماندار، فرمانده سپاه شهرستان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، شهردار امام شهر و جمعی دیگر از مسئولان در پارک ساحلی امام شهر قیروکارزین برگزار شد.

فرمانده سپاه قیروکارزین در ابتدای این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ولایت حضرت رسول اکرم (س) به خیرمقدم گویی پرداخت و از حضور مسئولان و مردم امام شهر در این مراسم قدردانی کرد.

سردار مقدسی در این مراسم با تبریک میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دشمن از همان روزهای اول پیروزی انقلاب اسلامی به جمهوری اسلامی حمله کردند. سه کودتا راه اندازی کردند بعد از این کودتاها جریان ضد انقلاب و گروهک‌های ضد انقلاب را به جان انقلاب انداختند. در کردستان، ترکمن صحرا، خوزستان، بلوچستان، نا آرامی‌هایی ایجاد کردند که این انقلاب نوپای اسلامی را متلاشی کنند .

️ وی با بیان اینکه وقتی تمام این کارها را کردند و به نتیجه نرسیدند صدام را تحریک کردند و در 31 شهریور حمله صدام به ایران شروع شد گفت: بیش از 80 کشور به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم با ایران جنگیدند. تحلیل اینها این بود که ایران چند روزی پیش‌تر نمی‌تواند دوام بیاورد اما 8 سال مظلومانه و درعین‌حال با اقتدار جنگیدیم و پیروز شدیم.

️سردار مقدسی گفت: در یک مصاحبه ای که آقای آیزنهاور رئیس جمهور پیشین آمریکا در سال 1952 انجام می‌دهد می‌گوید: نگاه کنید به نقشه‌ی جغرافیای جهان هیچ کشوری مهم‌تر از ایران بر روی نقشه جغرافیای جهان وجود ندارد. این کشور دارای نفت است اگر روزی با روسیه هماهنگ شود فاتحه غرب خوانده خواهد شد. مردم ایران مردمی هستند که در طول تاریخ جنگجو بوده اند وای بر روزی که ایران به نظامی‌گری برسد و دارای قدرت نظامی باشد.

️ وی تصریح: امروز همان روزی است که آقای آیزنهاور پیش‌بینی کرده است. روز گذشته ماهواره نور 3 به وسیله هوا فضای سپاه به فضا پرتاب شد و در ارتفاع 450 کیلومتری قرار گرفت. ایران جز ده کشور دنیاست که دارای این فناوری فضایی دارد.

وی افزود: الان مسئله دفاع برای ما راحت است و کسی جرئت حمله به خاک ایران ندارد. امروز ما دارای یک قدرت نظامی بسیار بالا هستیم.

️ سردار مقدسی در ادامه به بیان خاطراتی جذاب از سردار حاج قاسم سلیمانی از اویل انقلاب، دوران دفاع مقدس و حضور در کشورهای منطقه پرداخت.

️ در ادامه این مراسم، با اجرای گروه طنز پرداز مطرح استان و با حضور شرکت کننده برنامه تلویزیونی عصر جدید شعبده باز سید مجتبی آل علی با ایجاد فضایی شاد در پارک ساحلی امام شهر پایان یافت.

 وی با بیان اینکه وقتی تمام این کارها را کردند و به نتیجه نرسیدند صدام را تحریک کردند و در ۳۱ شهریور حمله صدام به ایران شروع شد گفت: بیش از ۸۰ کشور به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم با ایران جنگیدند. تحلیل اینها این بود که ایران چند روزی پیش‌تر نمی‌تواند دوام بیاورد اما ۸ سال مظلومانه و درعین‌حال با اقتدار جنگیدیم و پیروز شدیم.

️سردار مقدسی گفت: در یک مصاحبه ای که آقای آیزنهاور رئیس جمهور پیشین آمریکا در سال ۱۹۵۲ انجام می‌دهد می‌گوید: نگاه کنید به نقشه‌ی جغرافیای جهان هیچ کشوری مهم‌تر از ایران بر روی نقشه جغرافیای جهان وجود ندارد. این کشور دارای نفت است اگر روزی با روسیه هماهنگ شود فاتحه غرب خوانده خواهد شد. مردم ایران مردمی هستند که در طول تاریخ جنگجو بوده اند وای بر روزی که ایران به نظامی‌گری برسد و دارای قدرت نظامی باشد.

️ وی تصریح: امروز همان روزی است که آقای آیزنهاور پیش‌بینی کرده است. روز گذشته ماهواره نور ۳ به وسیله هوا فضای سپاه به فضا پرتاب شد و در ارتفاع ۴۵۰ کیلومتری قرار گرفت. ایران جز ده کشور دنیاست که دارای این فناوری فضایی دارد.
وی افزود: الان مسئله دفاع برای ما راحت است و کسی جرئت حمله به خاک ایران ندارد. امروز ما دارای یک قدرت نظامی بسیار بالا هستیم.

️ سردار مقدسی در ادامه به بیان خاطراتی جذاب از سردار حاج قاسم سلیمانی از اویل انقلاب، دوران دفاع مقدس و حضور در کشورهای منطقه پرداخت.

️ در ادامه این مراسم، جشن بزرگ ولایت حضرت رسول اکرم (س) در امام شهر با اجرای گروه طنز پرداز مطرح استان و با حضور شرکت کننده برنامه تلویزیونی عصر جدید شعبده باز سید مجتبی آل علی با ایجاد فضایی شاد در پارک ساحلی امام شهر پایان یافت.

انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان