کد خبر: ۱۶۱۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۶ - ۱۳ مهر ۱۴۰۲
مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس خبر داد:

آموزش فرآیند‌های برگزاری انتخابات به فرمانداران فارس

مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس با تاکید بر اهمیت انتخابات پیش‌رو گفت: کارگاه دو روزه آموزش فرآیند‌های برگزاری انتخابات با حضور فرمانداران و بخشداران استان در استانداری فارس برگزار شد.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، محمدرضایی مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس در حاشیه کارگاه آموزشی دوروزه فرایند انتخابات فرمانداران فارس، گفت: کارگاه دوروزه آموزش فرایندهای برگزاری انتخابات و همچنین بررسی قانون انتخابات با حضور فرمانداران و بخشداران استان در استانداری فارس برگزار شد که در این کارگاه از ظرفیت مربیان انتخابات اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری استفاده و همچنین با برنامه‌ریزی کمیته آموزش ستاد انتخابات استان انجام شد.

مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس افزود: با تأکید استاندار در خصوص اهمیت موضوع برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه متولیان برگزاری انتخابات این دوره برگزار شد و به‌صورت منظم و هدف‌مند با کمک و برنامه‌ریزی کمیته آموزش ستاد انتخابات استان این دوره‌ها تداوم دارد.

وی با تأکید بر نقش آموزش در پیشبرد فعالیت‌ها، اهمیت انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی را مورد اشاره قرارداد و تصریح کرد: انتخابات ۱۱ اسفند امسال در شرایطی برگزار خواهد شد که ملت بزرگ ایران با هدایت رهبر معظم انقلاب شکست‌هایی سنگین بر جبهه استکبار وارد کرده و در حال فتح قله‌های بیشتری از عزت و افتخار است. 

ازاین‌رو ملت تاریخ‌ساز ما برگ زرین دیگری در حماسه پیش رو با همبستگی و وحدت برای نشان‌دادن ایران اسلامی مقتدر به منصه ظهور خواهند رساند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان