کد خبر: ۱۶۱۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۷ - ۱۶ مهر ۱۴۰۲
امام‌جمعه شیراز در گفتگو با«شیرازه»:

وعده خداوند در پیروزی اهل حق محقق می‌شود

امام‌جمعه شیراز گفت: مسلم است که وعدهٔ خداوند متعال در پیروزی اهل حق محقق شده و می‌شود و یکی از جلوه‌هایش عملیات ارزشمند طوفان‌الاقصی است که عزیزان مقاومت در فلسطین شروع کردند.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، روز گذشته برای اولین‌بار سیستم اطلاعاتی رژیم صهیونیستی آن‌چنان غافلگیر شد که از تشخیص عملیات پیچیده سایبری، دریایی و هوایی حماس عاجز بود.

حرکت غرورآفرین مردم فلسطین مصداق دفاع است و بعد از جنگ اعراب و اسرائیل، شاید بتوان گفت که از جنگ ۳۳ روزه نیز کمتر نیست زیرا با آغاز عملیات نیروهای مقاومت کار را برای دشمن جانی تمام کرده بود به‌گونه‌ای که دنیا مات و مبهوت قیام خارق‌العاده ملت مقاومت فلسطین شده است.

در همین راستا آیت الله دژکام امام‌جمعه شیراز در گفتگو با این پایگاه تحلیلی خبری در خصوص اقدام قاطع مقاومت فلسطین گفت: مسلم است که وعدهٔ خداوند متعال در پیروزی اهل حق محقق شده و می‌شود و یکی از جلوه‌هایش عملیات ارزشمند طوفان الاقصی است که عزیزان مقاومت در فلسطین شروع کردند و نشان دادند که دوره رژیم صهیونیستی تمام شده است.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری بیان کرد: همین‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: خیال می‌کنند اسرائیل و آمریکا می‌توانند در دنیا کاری کنند روی اسب بازنده شرط‌بندی کرده‌اند مصداق ناتوانی این رژیم جعلی است که در مقابل مقاومت فلسطین به زانو درآمده است.

امام‌جمعه شیراز گفت: ان‌شاءالله شاهد پیروزی هرچه بیشتر نیروهای مقاومت فلسطین باشیم و یقین داریم که اقدامات تحسین‌برانگیز آنها در جهان نمایان شد و ثابت شد که رژیم غاصب صهیونیستی ناتوان‌تر از آن چیزی هست که فکر می‌کردند.

آیت‌الله دژکام در ادامه بیان کرد: درهرصورت امت مقاومت پیروز این نبرد مقتدرانه هستند و همان ساعات اولیه عملیات با یورش به سمت نیروهای رژیم کودک‌کش اسرائیل ضربه‌ای به آنها وارد کرد که در طول تاریخ جنگ بی‌سابقه بود.


انتهای پیام/224224

نظرات بینندگان