کد خبر: ۱۶۱۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۳ - ۱۷ مهر ۱۴۰۲
فرماندار شیراز در گفتگو با «شیرازه»:

طوفان الاقصی پوشالی بودن رژیم صهیونیستی را ثابت کرد

فرماندار شیراز گفت: خوشبختانه قیام محور مقاومت تلنگری بود برای حاکمیت‌های کشورهای اسلامی که در ماه‌های اخیر خواهان عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی بودند.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، یکی از رسالت‌های مقاومت اسلامی مقابله با زورگویی‌های دشمنان در اقصی نقاط دنیا از جمله اسرائیل است و اساساً در برابر ظلم، تجاوز و اشغالگری، دین ستیزی، سلطه استکبار و متحدان آنها شکل‌گرفته و هدفش حفظ حقوق، دفع ستم، رفع اشغال، حفظ استقلال، جلوگیری از سلطه و حفظ دارائی‌ها مطابق آموزه‌ها و احکام دین است. عدالت‌محوری، ظلم ناپذیری، دفاع از مظلوم و نفی سلطه کفار از جمله مهم‌ترین مؤلفه‌ها در این چهارچوب می‌باشند.

حفظ دین، حفظ انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران، بازپس‌گیری سرزمین‌های اشغالی در فلسطین، دفاع از تمامیت ارضی، حفظ استقلال از جمله اهداف مشخص و عینی محور مقاومت می‌باشند.  

روز گذشته جوانان مقاومت فلسطین با اقدامی بی‌سابقه در قالب طوفان الاقصی یک عملیات ضربتی را انجام دادند که نگاه جهانیان را به دنبال داشت.

شایدکمتر کسی باورش می‌شد که جوانان فلسطینی با دستان خالی چگونه توانستند مجهزترین سیستم نظامی در دنیا از کار بیندازد و به قلب اسرائیل حمله کند، در واقع آرمان و اراده ملت مظلوم فلسطین دو واژه مهم و اساسی این اقدام قاطع است که توانست تاکنون نظام پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم بکوبد.

طوفان الاقصی پوشالی بودن رژیم صهیونیستی را ثابت کرد

در همین راستا لطف الله شیبانی فرماندار شیراز در گفتگو باخبرنگار این پایگاه تحلیلی خبری در خصوص قیام ملت مقاومت فلسطین گفت: با عملیات طوفان الاقصی بسیاری از وعده‌هایی که امامین انقلاب اسلامی، حاج‌قاسم و سید حسن نصرالله آنهایی که برای به‌ثمررسیدن موفقیت محور مقاومت تلاش کردند بالاخره این عملیات ثابت کرد که رژیم صهیونیستی نظامی پوشالی و از خانه عنکبوت هم سست‌تر است که بی‌ثباتی آن برای جهانیان ثابت شد.

فرماندار شیراز گفت: یکی از مواردی که در خبرها آمده بود یکی از فرماندهان لشکر رژیم غاصب صهیونیستی فرزندان مقاومت در حال خواب او را به اسارت درآوردند که همین اقدام نمونه بارز پوشالی بودن این رژیم جعلی است که قطعاً به تعبیر رهبر معظم انقلاب که فرمودند: این نهضت به ثمر خواهد نشست و به ۲۵ سال نخواهد رسید که این رژیم کودک کش درهم‌تنیده خواهد شد و ان‌شاءالله توفیق برپایی نماز در مسجدالاقصی با امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار کنیم.

وی با اشاره به اقدام قاطع ملت مقاومت فلسطین افزود: خوشبختانه قیام محور مقاومت تلنگری بود برای حاکمیت‌های کشورهای اسلامی که در ماه‌های اخیر خواهان عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی بودند.

شیبانی در ادامه بیان کرد: نکته بسیار مهم قیام این است که جوانان مقاومت فلسطین با دست‌خالی به پیکار دشمن رفتند و عملیات طوفان الاقصی نمایان کرد که صهیونیست‌ها ضعیف و ذلیل‌تر از آن چیزی هستند که شعار می‌دادند که این رژیم حتی قادر نیست امنیت خود را تأمین کند، 

این مقام مسئول در پایان افزود: جوانان فلسطینی با امکانات بسیار کم در مقابل رژیمی که مدعی پیشرفته‌ترین امکانات نظامی است ضربه‌ای سنگین به پیکره رژیم جعلی صهیونیستی وارد کردند که در طول مبارزاتشان بی‌سابقه بود.

انتهای پیام/۲۲۴۲۲۴  
نظرات بینندگان