کد خبر: ۱۶۱۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۴ - ۲۲ مهر ۱۴۰۲

اعلام دو رای انضباطی

کمیته انضباطی دو رای خود را در خصوص مسابقات فوتبال ساحلی و فوتبال صادر کرد.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، دیدار تیم‌های پاس جوان گناوه و آداک نوشهر برگزار و از سوی احمد دهقان، بازیکن سابق تیم پاس جوانان گناوه تخلفاتی مبنی بر حمله ور شدن به سوی بازیکن تیم حریف و مضروب کردن وی رخ داد. دهقان به شش ماه محرومیت از ورود به محل برگزاری مسابقات ( تمامی ورزشگاه‌های فوتبال، فوتسال) محروم است. این رای قابل تجدید نظر است.

سهند اسماعیلی، سرمربی تیم آداک نوشهر به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه(داور) به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

یحیی خزایی، مربی تیم آداک نوشهر به دلیل درفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه(داور) به توبیخ کتبی و پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

سهیل خوش نژاد یکی از عوامل تیم آداک نوشهر به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه(داور) به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

مجید مبتکر، از عوامل تیم آداک نوشهر به دلیل رفتار غیر ورزشی و ایجاد وقفه و ورود به رختکن داوران به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

تیم آداک نوشهر به دلیل داشتن ۵ بازیکن اخطاری و تخلف تماشاگرانش باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

تیم پاس جوان گناوه به دلیل داشتن ۳ اخطار و تخلفات تماشاگرانش به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مسابقه تیم‌های مس سونگون ورزقان و شهر راز شیراز از سری رقابت‌های لیگ دسته اول برگزار و از سوی اسماعیل زارع، مربی تیم شهر راز شیراز به دلیل بد رفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه(داور) به سه جلسه محرومیت و پرداخت ۳۰۰میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

تیم مس سونگون ورزقان به دلیل داشتن ۶ بازیکن اخطاری باید ۱۲۰میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.


انتهای پیام/
نظرات بینندگان