کد خبر: ۱۶۱۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۵ - ۲۸ مهر ۱۴۰۲
امام جمعه قیروکارزین:

حمله وحشیانه صهیونیست‌ها به بیمارستان غزه، جنایت قرن است

امام جمعه قیروکارزین گفت: جنایت بی‌سابقه رژیم غاصب صهیونیستی به غزه مخصوصا حمله به بیمارستان بزرگ المعمدانی جنایت قرن است.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، امام جمعه قیروکارزین در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان قیروکارزین اظهار داشت:  جنایت بی‌سابقه رژیم غاصب و وحشی صهیونیستی به غزه مخصوصا حمله به بیمارستان بزرگ المعمدانی روح و روان همه آزادی خواهان عالم را به درد آورد. یک جنایت بزرگی که جنایت قرن است. پیش روی افکار عمومی دنیا قرار داد و همه انسان‌هایی که از انسانیت تهی نبودند در یک بهت و حیرت انبوه بزرگی قرار داد.

حجت‌الاسلام صداقت عنوان کرد: در این فاجعه بزرگ بیش از هزار نفر از مردم بی‌پناه کودکان، زنان، کسانی که مریض بودند و حتی عده‌ای در حیاط بیمارستان بخاطر اینکه اینجا جای امنی باشد و از حمله وحشیانه صهیونیست‌ها در امان بمانند تجمع کرده بودند با بمب یک تنی آمریکای جنایتکار به خاک و خون کشیده شدند و چند صد نفر زیر آوارها ماندند. 

وی گفت: در لحظه اولیه که این بیمارستان مورد اصابت قرار دادند صهیونیست ها حتی نخست وزیر صفاک این رژیم در فضای مجازی اعلام و خوشحالی کردند و بعد از مدتی دیدند افکار عمومی علیه اینهاست سریعا پاک کردند و اعلام کردند کار خود فلسطینی‌هاست.

حجت الاسلام صداقت با بیان اینکه هیچ جمله‌ای نمی‌تواند جنایات ضد بشری و ذات خبیث و درندگی صهیونیست ها را توصیف کند تصریح کرد: کلمات و جملات قاصرند از اینکه بتوانند عمق فاجعه‌ای که توسط همین کسانی که ادعای حقوق بشر، پیشرفت و ادعای تمدن دارند ازخوی درندگی و فجایع آن ها آن طور که باید و شاید ترسیم کند. 

وی گفت: آمریکایی‌ها وقتی که ایران میمونی را به فضا فرستاد آن ها در رسانه‌هایشان اظهار نگرانی کردند که ایران این میمون به فضا فرستاده است. عمق وقاحت این‌ها را مشاهده می‌کنید امروز محموله های تسلیحات کشتار جمعی ممنوعه برای صهیونیست‌ها ارسال می‌کنند و می گویند ما در کنار آن‌ها ایستاده‌ایم. کودکانی که تکه تکه شده‌اند پدر و مادرانی که در کنار فرزندانشان ضجه می‌زنند. آن کودکی که از ترس به خودش می‌لرزید. این فجایع انسان را به یاد عصر عاشورا می‌اندازد.

امام جمعه قیروکارزین با بیان اینکه غزه در یک وضعیت فاجعه باری قرار دارد اظهار داشت: آمریکا بخاطر حمایتش از رژیم صهیونیستی و شواری امنیت بی‌خاصیت سازمان ملل متحد، به جای تامین امنیت برای مردم دنیا نقش یک نگهبان و یک پاسبان برای رژیم صهیونیستی ایفا می کند.

حجت‌الاسلام صداقت با بیان اینکه همه کشورهای اسلامی در برابر فاجعه غزه مسئول هستند گفت: کشورهای اسلامی کوتاهی کردند و با این همه منابع طبیعی نفت و گاز که دنیا به آن‌ها احتیاج دارد باید اعلام می کردند اگر صهیونیست‌ها حمله به غزه را توقف نکنند ما ۶ ماه نفت به دنیا صادر نمی‌کنیم. دنیا از نظر اقتصادی بشدت محتاج نفت کشورهای مسلمان می باشند. چرا این کار حداقلی را انجام نمی‌دهند. همه این ها مسئول هستند.
نظرات بینندگان